هندیجان آماده استقبال از مهمانان نوروزی می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون فرماندار هندیجان خواستار تعامل همه دستگاه‌های اجرایی هندیجان در میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی شد.
امیرعلی توسلی در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی، اظهار داشت: از نظر خدمات نوروزی استان خوزستان رتبه دوم در جذب گردشگری داشته است و شهرستان‌های آن از ظرفیت‌های بالایی برای میزبانی از مسافران و توریست برخوردارند.

وی افزود: این شهرستان هم به فراخور قابلیت و ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری که دارد هر ساله شاهد حضور تعداد بی‌شماری مهمان و مسافر نوروزی است.

معاون فرماندار هندیجان تصریح کرد: امسال نیز چون هر ساله بلکه فعال‌تر باید جذابیت‌هایی در شهرستان ایجاد کنیم و شاهد حضور حداکثری مردم از سراسر کشور در هندیجان باشیم.

توسلی ادامه داد: باید کمیته‌های ۹گانه ستاد تسهیلات نوروزی در راستای بررسی کمبودهای پیش‌روی خدمت رسانی به مسافران نوروزی تشکیل شود و از طریق تبلیغات تلویزیونی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای جذب گردشگر همت کنیم.

وی اضافه کرد: ضروری‌ست در همه زمینه‌ها کار شود و چهره شهر را شاداب کرد تا زمانی که گردشگران وارد می‌شوند احساس خستگی نکنند.

معاون فرماندار هندیجان گفت: همه باید با خلاقیت و نوآوری در بخش‌هایی نظیر گشت دریایی بتوانیم یک محیط با نشاط و شاداب به‌وجود آوریم و امسال سنگ تمام بگذاریم.

توسلی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان هندیجان دروازه ورودی به استان هست هر مسئولی باید وظیفه خود را به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

– فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.