چند خبر ورزشی از فوتبال هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس هیئت فوتبال هندیجان، از تقدیر پیشکسوتان فوتبال این شهرستان به همت فرماندار و هیئت فوتبال هندیجان خبر داد.

حسن رحمانی اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی جامع و کاملی که هیئت فوتبال شهرستان بر روی ورزش پایه فوتبال انجام داده مسابقات فوتبال نونهالان جهت ایجاد انگیزه در رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

وی افزود: پرونده لیگ رده سنی نونهالان شهرستان که  با شرکت شش تیم و به صورت دوره‌ای انجام شد با قهرمانی تیم مهرگان رامهرمز که به عنوان تیم میهمان در این مسابقات حضور داشت، بسته شد.

رئیس هیئت فوتبال هندیجان اضافه کرد: در تنها دیدار باقی‌مانده که بین دو تیم مهرگان رامهرمز و پارسه صورت پذیرفت تیم مهرگان رامهرمز با نتیجه شش بر یک  پیروز شد تا به مقام اول این دیدارها دست پیدا کند.

رحمانی، با بیان اینکه تیم مهرگان با کسب حداکثر ۱۵ امتیاز به عنوان قهرمان رده سنی نونهالان مشخص شد عنوان کرد: تیم خلیج فارس با ۱۲ امتیاز و تیم پارسه نیز با ۹ امتیاز به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی اذعان داشت: محمدجواد عبادی از تیم خلیج فارس و محسن ابوالفتحی از تیم مهرگان به عنوان آقای گل رقابت‌ها انتخاب شدند و تیم نونهالان خیبر جام اخلاق را به دست آورد.

رئیس هیئت فوتبال هندیجان در پایان متذکر شد: به رسم ادب و احترام به مقام پیشکسوتان از سوی فرماندار شهرستان و هیئت فوتبال به سه پیشکسوت فوتبال هندیجان به نام‌های سید علی موسوی‌مقدم، محمد(خلف) عبادی و یوسف حیدری تقدیر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.