کم آبی زمین های کشاورزی هندیجان را خشک کرد/ فرماندار: پیگیری می کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  احمد جعفری‌نسب فرماندار هندیجان در حاشیه جلسه شورای کشاورزی اظهار کرد: این طور نیست که کشاورزان فکر کنند قضیه آب رودخانه پیگیری نمی‌شود چرا که از تمام منابع و مقامات مسئول در حال پیگیری این قضیه هستیم.

وی افزود: اما یکسری اتفاقاتی که در زمینه رفع مشکلات کشاورزان رخ داده، کار را پیچیده کرده و نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه هدف همه ما حل مشکل آب کشاورزان است، گفت: باید طوری این مشکل حل شود که دائمی باشد نه به‌ طور موقت زیرا مشکل آب در هندیجان همیشه بوده و اگر در زمستان این رویه را خوب مدیریت نکنیم در تابستان با مشکل آب روبه‌رو هستیم.

نماینده عالی دولت در هندیجان عنوان کرد: با مسئولان سازمان آب و برق استان جلساتی داشته و این بحران را داریم حل می‌کنیم زیرا قرار است با مسئولان شهرهای بهبهان و امیدیه جلسه‌ای داشته باشیم که مشکل حل شود.

وی گفت: برای مدیریت آن پیگیری می‌کنیم و هر کار لازم باشد انجام می‌دهیم تا آب با مدیریت بهتر توزیع شود و حق و حقوق این مردم داده شود.

جعفری‌نسب اظهار کرد: شهروندان هندیجانی با مشکل مصرف آب مواجه هستند زیرا از طریق شهرهای بالا دست رودخانه زهره اتفاقاتی می‌افتد که مردم هندیجان ضرر کرده و باعث بیکاری و ضرر کشاورزان هندیجان می‌شود.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه مصوب می‌کنیم که از سال آینده این کار مدیریت شود، افزود: وظیفه همه ما مسئولان این است که مشکل کشاورزان و مردم را حل کنیم زیرا این حق مردم هست و باید دست به دست هم بدهیم که این مشکلات به‌وجود نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرهای اطراف هندیجان هم باید رعایت حق مردم هندیجان را بکنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.