حضور خانواده گردشگر آلبانیایی در هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  دو گردشگر اهل کشور آلبانیا، که با هدف گردشگری وارد ایران شده‌اند از  روز گذشته از شهرستان هندیجان دیدار کردند.

این گردشگران که بصورت خانواده از کشور آلبانی وارد ایران شدند و ضمن بازدید از شهرستان هندیجان از مردم این شهرستان و مهمان نوازی گرم آن‌ها تشکر کردند.

آن‌ها در خصوص ایران گفتند: ایران کشوری بسیار زیبا و دارای دیدنی‌های چشم نواز می‌باشد و مردم این دیار مردمانی مهمان نواز و خونگرم هستند و ما از آن‌ها سپاسگذاری می‌کنیم.

این دو گردشگر، ایران را اینگونه توصیف کردند: ایران کشوری بسیار قدرتمند با تاریخی کهن و از نظر فرهنگی بسیار غنی می‌باشد.  ما دیدیم که در ایران مردمانی با قومیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت در کنار هم با صلح و دوستی زندگی می‌کنند.

این دو شهروند آلبانیایی افزودند: مردم زیادی در قاره اروپا دوست دارند به ایران بیایند و با فرهنگ و مردم شما آشنا شوند و با مردم ایران گفتگو کنند، ولی متأسفانه در غرب طور دیگری درمورد ایران تبلیغات می‌کنند که این عامل مانع از آمدن آن‌ها به این کشور صلح طلب می‌شد اما در حال حاضر طبق آخرین اطلاعاتی که ما داریم بسیاری از مردم جهان بخصوص مردم کشورهای اروپایی خواهان ورود به ایران هستند که بزودی وارد این کشور  خواهند شد و با این تمدن عظیم و مردمان مهمانواز آن روبرو خواهند شد.
ما در این چند روزی که در ایران بودیم جز نیکی و خونگرمی از مردم ندیدیم و از همه آن‌ها و شما رسانه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم، امیدواریم در سالهای آینده مجددا به ایران بیاییم و شاهد پیشرفت و سربلندی این کشور باشیم.

ایلنا**

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.