شهدای غواص در پارک حمیدیه آرام گرفتند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام عملیات کربلای چهار با حضور مردم و مسئولان در حمیدیه تشییع و در پارک شهر آرام گرفت.

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر غواصان خط شکن عملیات کربلای ۴ پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم به جوانان و نوجوانان، ایثارگران، جانبازان و جمعی از مسئولان محلی در شهر حمیدیه تشییع شد.

در این مراسم که از سپاه ناحیه امام رضا (ع) حمیدیه آغاز شد پیکرهای مطهر ۲ غواص شهید بر دوش مردم حمیدیه تا میدان قدس این شهر تشییع شد.

مراسم رسمی تشییع شهدای غواص در میدان قدس آغاز شد و پیکرهای مطهر شهدا بر دستان دوستان و همرزمان و جوانان حمیدیه تشییع شد و در پارک شهر آرام گرفت.

در این مراسم که حضور پرشور عشایر عرب با بیرق‌های رنگین نمایان بود نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در منطقه حمیدیه نیز حضور داشتند، همچنین اعضای گردان امام حسین (ع) با لباس‌های یک دست خود جلوه‌ای ویژه به آیین تشییع شهدا دادند.

در آیین تشییع ۲ شهید گمنام عملیات کربلای ۴ خانواده‌های معظم شهدا حضور به یادماندنی داشتند که از جمله این خانواده‌ها می توان به خانواده شهید عبیات، خانواده شهید حمید سیاحی و خانواده شهید صبوری اشاره کرد.

حضور مردم شهیدپرور و عشایر منطقه گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه نیز در مراسم شهید شهدای گمنام پرشور بود.

مراسم شبی با شهدا با  حضور ۲ غواص شهید ۲۳ ساله عملیات کربلای ۴ شامگاه دوشنبه در مسجد موسی بن جعفر (ع) دولت آباد حمیدیه و در برنامه یادواره شهدا انجام شد و مردم این شهر با شهدای گمنام وداع کردند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.