بیمارستان کارون گتوند با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نخستین بیمارستان شهرستان ۷۴ هزار نفری گتوند در شمال خوزستان صبح پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند که در ورودی این شهر واقع شده و در زمینی با زیر بنای چهار رو ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین افتتاح این بیمارستان گفت:کلنگ احداث این بیمارستان در سال ۱۳۸۹ به زمین زده شده و عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ آغاز شد.
یوسف پریدار افزود:بیمارستان کارون گتوند دارای ۳۲تخت بستری ، دو واحد اتاق عمل و دو واحد اتاق زایمان می باشد و ۸۰ نفر در بخش فنی و پشتیبانی به صورت مستقیم در این بیمارستان بکار گرفته شده اند.
وی اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این بیمارستان را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی درمانی و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت آن هزینه شده است.
بیمارستان کارون گتوند در نخستین روز آغاز فعالیت در چند بخش اطفال، زایشگاه، بخش های داخلی و جراحی مردان و زنان بیماران را پذیرش کرد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای سفری دو روزه پنجشنبه وارد خوزستان شد.
سیدحسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان گتوند ضمن ادای احترام نسبت به شهدای گمنام بر مزار قیصر امین پور شاعر نامی انقلاب نیز حضور یافت.
شهرستان گتوند با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز ۴۵ روستا می باشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.