با حضور مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده؛ پل آزادگان گتوند کلنگ زنی شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با حضور مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده مردم شوش‌تر و گتوند پل آزادگان «شور عقیلی»، در شهرستان گتوند کلنگ زنی شد.
پل آزادگان شهرستان گتوند امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، نماینده مردم شوش‌تر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی کلنگ زنی شد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوش‌تر اظهار داشت: این پل با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، استانداری خوزستان و فرماندار شهرستان گتوند تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: این پل یکی از نیاز‌های اساسی مردم بخش عقیلی بوده است که مردم درخواست زیادی برای ساخت این پل داشته‌ و با تلاش‌های زیاد اعتبار لازم برای احداث این پل تأمین شده است.

نماینده شوشتر و گتوند بیان کرد: برای احداث این پل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به نقش این پل در این شهرستان، تصریح کرد: این پل نقش مهمی در کاهش ترافیک و حل مشکل تردد مردم داشته و سبب ارتباط بیشتر در شهرستان‌های شوش‌تر و گتوند می‌شود.

سادات ابراهیمی درباره پروژه‌های راه و راه‌سازی در شوشتر و گتوند، گفت: پروژه‌های مربوط به راه روستایی در شهرستان شوش‌تر و گتوند و جاده‌های اصلی شهری و فرعی و ورودی شهر‌ها و روستا‌ها مورد بحث و برسی قرار گرفت.

وی به روشنایی جاده‌های این شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: اعتبار لازم جهت روشنایی جاده‌های اصلی در شهرستان شوشتر و گتوند و سایر شهرهایی از جمله صالح شهر و شرافت که از جاده‌های پر تردد در شهرستان شوش‌تر بوده تخصیص و به زودی این پروژه انجام می‌شود.

نماینده شوشتر و گتوند با اشاره به مشکلات مسکن مهر و حل مشکل این پروژه‌ها، بیان کرد: درباره مسکن مهر در شهرستان‌های شوش‌تر و گتوند مقرر شد یکشنبه ۲۴ اسفندماه جلسه‌ای تخصصی و کار‌شناسی در استان برای رسیدگی به موضوعات و حل مشکلات مسکن مهر تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات برای تکمیل پروژه مسکن مهر، خاطرنشان کرد: افزایش اعتبار تسهیلات مسکن مهر از ۱۵ میلیون به ۲۵ میلیون می‌تواند نقش مهمی در تکمیل پروژه مسکن مهر داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.