بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول احداث می شود

عصر جنوب: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از صدور موافقت اصولی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان از سوی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت:ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از نیازهای ضروری مردم دزفول در دست پیگیری است.

‘ˈ عباس پاپی زاده’ˈ در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای آغاز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان افزود:با توجه به وجود حدود ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در دزفول ساخت این بیمارستان از اولویت های مهم بهداشت و درمان در این شهرستان بوده که بزودی وارد فاز اجرایی می شود.

وی با اشاره به حل مشکل زمین و نیز تخفیف ۵۰ درصدی شهرداری دزفول بابت صدور پروانه ساخت این بیمارستان از تلاش و پیگیری وزیر کار ، رفاه و تامین اجتماعی بابت شتاب بخشیدن به روند احداث بیمارستان تامین اجتماعی دزفول تقدیر کرد و افزود:حل مشکل زمین این بیمارستان با پیگیری وزیر راه و شهرسازی قابل تقدیر است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت:عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول پس از برگزاری مناقصه ، امسال آغاز می شود.

پاپی زاده هزینه ساخت این بیمارستان را افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود این بیمارستان ظرف مدتی کمتر از پنج سال احداث ، تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی وضعیت امکانات درمانی شهرستان دزفول را با تعطیلی دو بیمارستان افشار و یازهرا مناسب ندانست و اظهار کرد: امکانات بهداشتی و درمانی دزفول متناسب با نیاز مردم این شهرستان نیست.

دو درمانگاه تامین اجتماعی موجود در دزفول با امکانات محدود درمانی جوابگوی خیل بیمه شدگان این سازمان نبوده و شلوغی و ازدحام بیمه شدگان برای دریافت خدمات درمانی موجب نارضایتی شهروندان شده است.

شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.