اجرای پروژه کانال مدرس دزفول با هدف دفع آب‌های سطحی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: 

شهردار دزفول از اجرای پروژه کانال مدرس در این شهر با هدف دفع آب‌های سطحی خبر داد.
محمدرضا کرمی‌نژاد در دزفول گفت: با بررسی مدیران مناطق و سازمان‌ها انجام شده، میزان پیشرفت پروژه‌هایی که چندی پیش آغاز به‌کار کرده و کلنگ احداث آنها زده شده، پیگیری شده و هر یک از مدیران نسبت به پروژه‌های موجود در محدوده خود گزارشات دقیقی را از میزان پیشرفت انجام کار و اعتبارات هزینه شده و البته مقدار کار باقی مانده ارائه داده‌اند.

وی در ارتباط با پروژه کانال مدرس که کار آن در دست اجراست و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، ادامه داد: این پروژه که با هدف دفع آب‌های سطحی آغاز شده یکی از اقدامات خوبی است که کار لوله‌گذاری، احداث منهول و خاکریزی روی لوله‌ها در حال انجام است که امید می‌رود هرچه زودتر به اتمام و بهره‌برداری برسد.

شهردار دزفول، همچنین به بلوار ۶۰ متری ایثار که در کوی آزادگان در حال انجام است، اشاره کرد و اظهار داشت: این بلوار با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهسازی و آسفالت محل زندگی ساکنان کوی آزادگان و با نظارت منطقه سه شهرداری در دست اجراست.

کرمی‌نژاد در زمینه پیاده‌روسازی و زیرسازی در مناطق و نواحی مختلف شهر تصریح کرد: با جدیت و تلاش زیاد به دنبال آن هستیم تا موارد این چنینی در سطح شهر حل شوند.

وی در این راستا به پیاده‌روسازی بلوار شهدا جنب کاشفیه و بلوار یا زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این اقدام که با همکاری منطقه دو صورت گرفته، در حال اتمام است.

شهردار دزفول در پایان اظهار امیدواری کرد که پروژه‌های مختلف شهرداری برابر زمان‌بندی مقرر انجام شوند تا شهروندان بتوانند از خدمات آنها برخوردار شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.