عشایر دزفولی ساماندهی می شوند / آبرسانی به منطقه دورک آغاز شد

عصر جنوب: رئیس اداره امور عشایر دزفول شامگاه امروز در گفت و گویی با خبرنگار دزنیوز با اشاره به محرومیت زیاد منطقه دورک از توابع دهستان احمدفداله بخش شهیون دزفول یکی از دور افتاده ترین مناطق عشایری این شهرستان افزود: پروژه ی آبرسانی به این منطقه در راستای ساماندهی عشایر و رفع محرومیت مناطق سخت گذر کوهستانی دزفول اجرا می شود.

محسن پورفرخی محل تامین اعتبار پروژه های مذکور را از محل اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای عنوان کرد و بیان داشت : این پروژه شامل ۱۵۰۰ متر لوله کشی فلزی گالوانیزه و احداث ۵ منبع فلزی ۳۰۰۰ لیتری می باشد که در حدود پنجاه خانوار عشایری از نعمت آب آشامیدنی سالم در نزدیکترین مسافت ممکن برخوردار شدند.

پورفرخی ، برخورداری عشایر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را از اولویت های این اداره دانست و تصریح کرد : در سالهای گذشته تلاش زیادی برای خدمات رسانی به مناطق عشایری دزفول صورت گرفته است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: شهرستان دزفول ظرفیت زیادی برای رشد و توسعه دامپروری دارد و نسبت به توسعه زیرساخت ها در مناطق سخت گذر دزفول در راستای خدمات رسانی به عشایر ، این پروژه اجرا گردید.

پورفرخی در پایان اظهار داشت امید است با توجه به تشکیل شورای عشایری برای نخستین بار در شهرستان دزفول بتوانیم با کمک کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان و هماهنگی بیشتر در شورای مذکور قدمهای موثرتری را برداریم.

به گزارش دزنیوز در دوسال گذشته توسط اداره امورعشایر دزفول تدابیر و پروژه های مطلوبی برای منطقه صعب العبوراحمد فداله و دره کاید بخش شهیون دزفول به بهره برداری رسیده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.