کشف یک هزار و ۹۰۰ سکه تقلبی در دزفول

عصر جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از کشف یک هزار و ۹۰۰ سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد چنداز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی کلاهبردار به وسیله پیامک و تماس تلفنی اقدام به کلاهبرداری می کنند بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی اظهار کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پس از شناسایی دو کلاهبردار با هماهنگی مقام قضائی و همچنین با استفاده از شیوه و شگرد پلیسی در عملیاتی ضربتی آن ها را ۲۷۰ عدد سکه تقلبی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: ماموران پلیس  آگاهی دزوفل با بررسی بیشتر متوجه شدند که متهمان در معاملات قبلی با استفاده از ترفندشان اقدام به کلاهبرداری کرده و در این رابطه چند مالباخته شناسایی و تعداد هزار و ۷۰۰عدد سکه تقبلی دیگر کشف شد.

چنداز در ارتباط با نحوه کلاهبرداری متهمان تصریح کرد: کلاهبردارن تحت عنوان فروشنده پس از ارسال پیامک یا تماس با افراد ساده لوح، مبنی بر اینکه من از عشایر منطقه هستم و تعداد زیادی سکه های باستانی و قدیمی پیدا نموده وقصد فروش  آنها را دارم از سوژه های خود کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به هشدارهای مکرر و همیشگی پلیس خاطرنشان کرد: متأسفانه باز هم برخی از افراد با پیامک های دروغین طعمه کلاهبرداری افراد سودجو می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان گفت: شهروندان همه باید هوشیار باشند و فریب پیامک ها و تماس های افراد کلاهبردار و سودجو را نخورند. آن ها همچنین باید به محض دریافت پیامک یا تماس سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.