مرکز حادثه دیده LPG در دزفول فاقد هر گونه مجوز بوده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به آتش سوزی در مرکز غیر مجاز LPG در دزفول گفت: این شرکت فاقد هرگونه مجوز بهره‌برداری و تولید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بوده و متاسفانه علی رغم مکاتبات و اخطاریه‌هایی که به این شرکت در خصوص توقف فعالیت داده شده، همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.

نورالله حسن زاده اظهار کرد: با توجه به حادثه تاسف انگیز در مرکز غیر مجاز LPG در شهرستان دزفول متاسفانه برخی از سایت‌های خبری سهواً آتش‌سوزی را در شرکت خمیرمایه خوزستان اعلام کردند که با توجه به شفاف سازی موضوع، اصلاحیه این مساله به اطلاع عموم رسانده شد.
وی در خصوص حادثه آتش سوزی که چندی پیش در شهرستان دزفول رخ داد، افزود: متاسفانه در این حادثه که در یک مرکز غیر مجاز گاز LPG در شهرستان دزفول رخ داد، تعدادی از شهروندان مصدوم شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در این زمینه برخی از رسانه‌ها سهوا محل حادثه را شرکت خمیرمایه خوزستان عنوان کردند که پس از شفاف سازی موضوع مشخص شد این حادثه در یک مرکز غیر مجاز پر کردن گاز LPG رخ داده است.
حسن زاده افزود: این شرکت فاقد هرگونه مجوز بهره‌برداری و تولید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بوده و متاسفانه علی رغم مکاتبات و اخطاریه‌هایی که به این شرکت در خصوص توقف فعالیت داده شده، همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.