گلوله‌های جنگی تاریخ مصرف گذشته پادگان دزفول امحا می‌شود ‌

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار دزفول گفت: گلوله‌های جنگی بدون استفاده و از کار افتاده پادگان دزفول برای جلوگیری از خطرهای احتمالی امحا می‌شوند.

حبیب الله آصفی اظهار داشت: امحا گلوله‌های جنگی بدون استفاده و از کار افتاده برای جلوگیری از خطرهای احتمالی امر معمول بوده و توسط یگان‌های نظامی اجرا می‌شود.

وی افزود: در یکی از پادگان‌های اطراف شهرستان دزفول  به منظور جلوگیری از خطرهای احتمالی  با نظارت، دقت و کنترل کامل تعدادی از گلوله‌های جنگی در این شهرستان منهدم شدند.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: صدایی که روز گذشته در بخش‌هایی از شهرستان دزفول شنیده شده مربوط به همین مقوله بوده و جای نگرانی وجود ندارد چرا که این اقدام بی‌خطر  است و با نظارت و دقت کامل اجرا می‌شود.

وی گفت: گلوله‌ها در سوله یگان‌های نظامی اطراف شهر دزفول و با رعایت کامل نکات ایمنی توسط کارشناسان منهدم شده‌‌ و در حال حاضرمشکلی در این حوزه وجود ندارد. ‌

آصفی با بیان اینکه اخباری که در این زمینه و در موضوع علت صدای انفجار دزفول توسط برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، صحت ندارد، بیان کرد: عدم توجه به امحا گلوله‌های جنگی تاریخ مصرف گذشته خطرناک است ‌به همین دلیل قبل از بروز خطر در راستای تامین امنیت امحا می‌شوند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.