کلنگ مجموعه بزرگ دزفول به زمین زده شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با حضور استاندار خوزستان عملیات ساخت مجموعه بزرگ فرهنگی ، تفریحی ، ورزشی و تجاری با عنوان سرزمین آفتاب در دزفول آغاز شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار خوزستان روز پنجشنبه در راس هیاتی وارد دزفول شدند.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در بدو ورود به دزفول در روز پنجشنبه کلنگ ساخت مجموعه بزرگ سرزمین آفتاب را در کوی پیام نور این شهر به زمین زد.
این مجموعه بزرگ تجاری ، اقامتی و فرهنگی که در طراحی آن هتل ، سینما ، آمفی تئاتر ،شهر بازی و نیز سایر امکانات تفریحی و تجاری در آن پیش بینی شده در زمین به مساحت ۵۴ هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته می شود.
علیرضا شلال نژاد مشاور اقتصادی فرماندار دزفول اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مجموعه را ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:طرح مذکور با زیربنای ۲۷ هزار مترمربع ظرف مدت ۲۴ ماه از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته می شود.
وی ساخت این مجموعه را در توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا مهم دانست و افزود: توسعه زیر ساخت های فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و تجاری در کنار توجه به ۲ بخش صنعت و کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان دزفول مورد توجه قرار گرفته است.
در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار خوزستان به دزفول عملیات ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی درمانی آموزشی یازهرا آغاز می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.