نماینده دزفول خبر داد: اعلام موافقت وزیر نفت جهت ساخت پالایشگاه/ مسائل زیست محیطی رعایت می شود/ استخدام در کارخانه فولاد طبق قانون

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجوز زیست محیطی پالایشگاه دزفول تاکنون صادر نشده است گفت:مراحل دریافت مجوز احداث این پالایشگاه با اعلام موافقت وزیر نفت در حال انجام است.

عباس پاپی زاده جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه زمین پالایشگاه دزفول با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست مکان یابی می شود افزود:مراحل دریافت مجوزهای احداث این پالایشگاه در دزفول با اعلام موافقت وزیر نفت در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه مجوز زیست محیطی پالایشگاه دزفول تاکنون اخذ نشده است گفت: آنچه که تاکنون از آن به عنوان مجوز یاد شده در واقع موافقت اصولی بوده و باید قبل از گرفتن مجوز تامین خوراک مورد نیاز این پالایشگاه تعریف شود که این مراحل در حال انجام است.
پاپی زاده ظرفیت تولید این پالایشگاه را ۱۵۰ هزار بشکه برآورد کرد و افزود: تخصیص زمین مورد نیاز احداث این پالایشگاه پس از صدور مجوز و با هماهنگی محیط زیست انتخاب می شود.
وی با بیان اینکه برای گرفتن مجوزهای زیست محیطی پالایشگاه دزفول به سازمان حفاظت محیط زیست فشار نخواهیم آورد تا از معیارهای زیست محیطی خود کوتاهی کند افزود:با توجه به شاخص های زیست محیطی و رعایت حریم اعلامی این سازمان زمین مورد نیاز تامین می شود.

* استخدام در کارخانه فولاد طبق قانون
نحوه استخدام در شرکت فولاد دزفول دیگر موضوعی بود که پاپی زاده آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئولان دزفول برای فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری مشکل زیرساختی مورد نیاز این کارخانه ها را ایجاد و در عوض انتظار مجموعه شهرستان بکارگیری نیروهای بومی در این کارخانه ها است.
وی با تاکید بر اینکه استخدام افراد در کارخانه فولاد دزفول با سفارش افراد و مسئولان صاحب نفوذ به هیچ وجه پذیرفتنی نیست ادامه داد: خواست فرمانداری ویژه دزفول و نماینده مردم دزفول در مجلس عدالت در ثبت نام و آزمون استخدامی این شرکت است.
پاپی زاده دانشگاه صنعتی شریف را طراح سوالات آزمون استخدامی کارخانه فولاد دزفول اعلام کرد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول همچنین نماینده مردم دزفول در مجلس با سرمایه گذار کارخانه فولاد دزفول مقرر شد تا شرایط ثبت نام استخدام کارخانه فولاد تغییر و این تغییر در سامانه ثبت نام اعمال شود.
وی خاطر نشان کرد: افزایش سن افراد مجاز به ثبت نام، حذف اولویت استان خوزستان و اختصاص تمام جذب به نیروهای بومی شهرستان، حذف اولویت برای افرادی که سابقه کار در مراحل ساخت این کارخانه را دارند از جمله شرط های مسئولان دزفول برای ثبت نام آزمون استخدامی این کارخانه بود که مورد موافقت قرار گرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.