زمان تشییع پیکر مطهر چهارمین شهید مدافع حرم دزفول اعلام شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول با اعلام مراسم تشییع پیکر مطهر چهارمین شهید مدافع حرم دزفول گفت:پیکر مطهر شهید محمدزلقی یکشنبه شب از طریق فرودگاه دزفول وارد این شهر می شود.

شهید محمدزلقی روز چهارشنبه در حومه حلب سوریه در درگیری با تروریست های تکفیری و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.
محمد سبزواری عصر دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی تشییع این شهید در فرمانداری ویژه دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:پیکر شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امشب با پرواز مستقیم تهران به دزفول منتقل می شود.
وی ادامه داد: مراسم وداع با شهید زلقی ساعت ۹صبح روز دوشنبه در حرم حضرت سبزقبا(ع) با حضور مردم شهید پرر و قدرشناس دزفول برگزار می شود.
رئیس بنیاد شهید دزفول با بیان اینکه پیکر شهید محمد زلقی در محل زادگاهش روستای سبزآب سربیشه دزفول عصر روز دوشنبه به خاک سپرده می شود اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز دوشنبه مراسمی درب منزل شهید در بلوار دارالمومنین مقابل مدرسه رازی دزفول برگزار و پس از عزاداری و اقامه نماز شهید توسط حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی امام جمعه دزفول برای تشییع به روستای سبزآب سربیشه منتقل خواهد شد.
سبزواری ادامه داد: مجلس بزرگداشت این شهید نیز پس از تشییع در مسجد روستای سبزآب سربیشه برگزار می شود.
چهارمین شهید مدافع حرم دزفول از پاسداران بازنشسته تیپ پیاده حضرت مهدی و از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بود.
شهید امیر علی هیودی، شهید سید مجتبی ابوالقاسمی و شهید علیرضا حاجیوند قیاسی سه شهید مدافع حرم شهرستان دزفول هستند که پیش از این در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
دزفول در دوران دفاع مقدس ۲۶۰۰ شهید تقدیم کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.