بانوان شهرداری دزفول به لیگ برتر فوتسال صعود کردند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم شهرداری دزفول با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور، مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد.

فاطمه دغاغله، سرپرست نایب رییسی بانوان هیات فوتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: مرحله پایانی این مسابقات با حضور هشت تیم در حال پیگیری است که تیم شهرداری دزفول در یک هفته مانده به پایان این مسابقات، امروز (پنجشنبه) میهمان تیم مبارکه اصفهان بود و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ حریف خود را شکست دهد.

وی گفت: با این نتیجه شهرداری دزفول قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر کشور صعود کرد. نماینده استان در هفته پایانی این رقابت ها، روز سه شنبه هفته آینده میزبان تیم فسای شیراز است که این دیدار تشریفاتی است.

سرپرست نایب رییسی بانوان هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: با صعود شهرداری دزفول به لیگ برتر، خوزستان در فصل آینده این مسابقات سه نماینده خواهد داشت. ملی حفاری و پالایش نفت آبادن نیز دیگر نمایندگان استان در لیگ برتر هستند.

وی با ابراز خوشحالی از این افتخار آفرینی، عنوان کرد: بانوان استان نیز همپای تیم های فوتبال آقایان حماسه آفرینی کردند و خوش درخشیدند و جا دارد از تیم شهرداری دزفول بابت کسب این موفقیت قدردانی کنم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.