کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در دزفول معرفی شد/ «سید حسن رجبی» کاندیدای نهایی دزفولی ها/ شکاف عمیق بین شورای سیاستگذاری استان و حوزه های انتخابیه نمایان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: ساعاتی پیش بیانیه ای از سوی جمعی از اعتدالگرایان حامی دولت و اصلاح طلبان دزفول در حمایت از «سید حسن رجبی» صادر و یک نسخه از آن جهت انتشار به این پایگاه خبری ارسال شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بعد از رای مدبرانه مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ که با حمایت قاطع اصلاح‌طلبان موجب روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و بوجود آمدن موجی از امیدواری در میان مردم شد و به نوعی این رای “نه” به افراطی گری و دشمن سازی بود؛ با تدبیر دولتمردان مردم شاهد به ثمر نشستن دیپلماسی اعتدال در موضوع هسته‌ای و باز شدن درهای ارتباطی ایران با سایر کشورها بودند و بی شک همراهی و همدلی قوای سه گانه – به ویژه قوه مقننه و مجریه- در ادامه این راه می تواند نقشی راهبردی داشته باشد.

با توجه به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای در شرایط حساس کنونی، خصوصا آرایش نامزدهای انتخاباتی دزفول انتظارمی رود مردم شریف دزفول که همواره با حضور حداکثری خود نشان داده اند که آینده شهر و سرنوشت فرزندانشان برایشان مهم بوده؛ بار دیگر عقلانیت و بینش سیاسی خود را با انتخابی نماینده ای شایسته اثبات می کنند.

بر این باوریم ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم، حمایت از یک نامزد در این برهه باید بر اساس مصالح مردم دزفول و به دور از ایدئولوژی ها و نگاه های حزبی و سیاسی باشد.

از این رو با توجه به اهمیت حضور نماینده ای پیگیر، عملگرا و نه صرفا تئوریه پرداز، قانون‌مند، انتقادپذیر و اهل مشاوره که با حقایق جامعه و مشکلات مردم آشنا باشد؛ به عنوان نماینده مردم در مجلس ، ما جمعی از طیف عظیم اصلاح طلبان و حامیان دولت اعتدال ضمن دعوت مجدد مردم به شرکت در انتخابات آقای “سید حسن رجبی” را به عنوان نامزد مورد حمایت خود اعلام می داریم.

پی نوشت: در حالی «سید حسن رجبی» از سوی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حامی دولت در دزفول به عنوان کاندیدای نهایی این جریان سیاسی معرفی می شود که پیش از این شورای سیاستگذاری استان «علیرضا صدرا» را به عنوان کاندیدای نهایی مورد حمایت این ائتلاف سیاسی در دزفول معرفی کرده بود.

با توجه یه شکاف ایجاد شده بین شورای سیاستگذاری استان و شهرستان ها  باید منتظر ماند و دید آیا شورای سیاستگذاری می تواند با حوزه های انتخاباتی به توافق و جمع بندی مناسب دست یابد یا بر اسامی منتشر شده در لیست خود پای فشاری خواهد کرد.

پایان این اختلاف هرچه باشد؛ سرانجامی نیک نخواهد داشت و تنها منجر به ایجاد شکاف عمیق سیاسی و تزلزل جریان اصلاحات و در نهایت شکست سنگین در انتخابات ۷ اسفند خواهد شد.

لذا می طلبد دو سوی این جریان با وحدت رویه به اجماع لازم دست یافته و با انتشار لیستی واحد و مورد حمایت همگان، گام دوم را در راستای تکمیل حماسه ۲۴ خرداد با پیروزی بردارند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.