دو کاندیدای دزفولی دیگر انصراف دادند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس ستاد انتخابات دزفول از انصراف دو نفر دیگر از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد و گفت: با انصراف این دو نفر مجموع نامزدهای انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه به ۲۶ نفر رسید.

امیر عیسی زاده روز شنبه افزود: با انصراف این دو نفر تعداد نامزدهایی که بطور رسمی انصراف خود را از ادامه رقابت انتخاباتی در حوزه دزفول اعلام کرده اند به پنج نفر رسید.

وی افزود: ناصر چهره گشا و محمدحسین شاه حیدر بطور رسمی انصراف خود از ادامه نامزدی انتخابات را اعلام و از چرخه انتخابات خارج شدند.

پیش از این محمدعلی قاسمی، علیمحمد آخوندعلی و مجتبی ضیایی مهر بطور رسمی انصراف خود را از نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودند.

عیسی زاده با اشاره به تایید صلاحیت علیرضا زمانی راد یکی دیگر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول گفت: با این تایید و انصرافی های اخیر مجموع نامزدهای باقی مانده در صحنه رقابت انتخاباتی مجلس دهم در دزفول به ۲۶ نفر رسید.

رییس ستاد انتخابات دزفول در ادامه اظهارکرد: کلیه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در دزفول ستاد انتخاباتی تشکیل داده و روسای ستادها را به فرمانداری دزفول معرفی کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.