جوان ربوده شده دزفولی از دست آدم ربایان رها شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از آزادی جوان ربوده شده دزفولی از دست آدم ربایان خبر داد و گفت:حوالی ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه جوان ربوده شدن از دست آدم ربایان آزاد شد.

دو نفر آدم ربا شامگاه سه شنبه یک جوان ۲۷ ساله را در یکی از مناطق شهر دزفول به زور سوار خودرو کرده و متواری شدند.

آدم ربایان در قبال آزادی این جوان مبلغ زیادی پول در خواست کرده بودند.

امیر عیسی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:با اقدامات امنیتی و انتظامی گسترده در ۴۸ ساعت گذشته سرانجام مخفیگاه آدم ربایان شناسایی شد اما آدم ربایان هنگامیکه متوجه شناسایی مخفیگاه خود شدند تغییر مکان دادند.

وی افزود:در آخرین اقدام محل اختفای آدم ربایان در یکی از باغ های اطراف شهر دزفول شناسایی شده و جوان ربوده شدن به سلامت از چنگال آدم ربایان آزاد گردید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به اینکه فرد ربوده شده در سلامت کامل تحویل خانواده خود شده است گفت:دو نفر آدم ربا که غیربومی می باشند شناسایی شده اند اما در عملیات آزاد سازی فرد ربوده شده موفق به فرار شدند.

وی افزود: دو نفر آدم ربا که هویت آنها شناسایی شده همچنان تحت تعقیب نیروی انتظامی بوده و بزودی دستگیر و مجازات می شوند.

وی گفت:در پی حادثه آدم ربایی در دزفول در ۴۸ ساعت گذشته نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان دزفول با تمام توان نسبت به شناسایی آدم ربایان و آزادسازی جوان ربوده شده اقدام کردند.

عیسی زاده با تجلیل از تلاش شبانه روزی و سرعت عمل ماموران انتظامی دزفول که پس از وقوع حادثه شبانه روز پای کار بوده و تمام شهرستان را رصد کردند افزود:پیگیری دستگاه قضایی و شخص دادستان،اعضای شورای تامین و شخص فرماندار در این زمینه بسیار موثر و کار ساز بود.

وی در عین حال از سوء استفاده برخی افراد مغرض از این حادثه علیه مسوولان این شهرستان انتقاد کرد.

عیسی زاده همچنین از دستگیری قاتل پسر پزشک دزفولی خبر داد و گفت:عامل این جنایت نیز با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی ، دادستان و اعضای شورای تامین در کوتاهترین زمان شناسایی و دستگیر شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.