پیکر شهید «امیرعلی هیودی» در دزفول تشییع شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیکر شهید مدافع حرم «امیرعلی هیودی» با حضور پرشور مردم و مسئولان در دزفول تشییع شد.

صبح امروز با حضور پرشور مردم شهرستان دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «امیرعلی هیودی» از بقعه متبرکه سبز قبا به سوی گلزار شهید آباد بر دوش مردم شهیدپرور دزفول تشییع شد.

امام جمعه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: جهاد بابی از باب‌های بهشت الهی است که خداوند آن را برای بندگان خاص خود می‌گشاید و شهادت بالاترین پاداش مجاهد فی سبیل‌الله است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی گفت: تداوم سلسله سعادتمندانه شهادت و رونق و صفای این عرصه اخلاص و گمنامی و فداکاری، نشان از آن دارد که مردان آسمانی این سرزمین مجاهد خیز، همچون شهید حرم «امیرعلی هیودی» فراوانند که مشتاق دفاع از حرم و حریم بانوی صبر و مقاومت حضرت زینب(س) هستند و آماده‌اند پا در مسیر نهند که فخر الشهداء حضرت عباس(ع) پرچمدار آن است.

وی در ادامه افزود: بی‌تردید مردم شهیدپرور دزفول ادامه دهنده راه این شهید مجاهد فی سبیل‌الله خواهند بود و در نبرد با دشمنان اسلام و آمریکا و مزدوران اموی، تکلیف خود می‌دانند که هیچ‌گاه دست از مقاومت و ایستادگی برندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته آئین وداع با پیکر شهید امیرعلی هیودی در مسجد غدیر با حضور مردم دزفول با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.