ابراز نگرانی امام جمعه دزفول از افزایش زورگیری در این شهرستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه موقت دزفول افزایش آمار زورگیری را در این شهرستان نگران کننده دانست و خواستار توجه مسوولان و برقراری امنیت در جامعه شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود:در مدت ۱۰ روز چهار مورد شکایت از زورگیری افراد مسن و مسجدی شهرستان دزفول به دفتر نماز جمعه گزارش شد که این آمار با وجود تلاش پلیس در حفظ امنیت نگران کننده است.
وی گفت: اینکه برخی جوانان با موتورسیکلت در روز روشن به بهانه پرسیدن آدرس، کیف و اموال افراد مسن را به سرقت می برند غیرقابل تحمل است و این آمار روزبه روز در حال افزایش است که از شورای تامین شهرستان ، استاندار، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان مربوطه درخواست می شود نسبت به حل این مشکل و کاهش زورگیری ها چاره اندیشی و تدبیر کنند.
حجت الاسلام بیگدلی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول ۲۳ مرداد سالروز پیروزی قهرمانانه حزب ا… لبنان در برابر ارتش سفاک و کودک کش رژیم صهیونیستی در سال ۸۵ را گرامیداشت وافزود: حزب ا… لبنان در جنگ ۳۳ روزه با تاسی از مقاومت مردم ایران در انقلاب اسلامی تحولی ماندگار رقم زدند.
خطیب جمعه دزفول اظهار کرد:حزب ا… لبنان توانست با مقاومت در برابر وحشیانه ترین بمباران و حملات رژیم صهیونیستی افتخار بزرگی برای مسلمانان ثبت کند.
وی یکم ذی القعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت و افزود: دختران جامعه باید از عفت، حجاب، کمال، عرفان و طهارت نفس حضرت معصومه (س) الگو گیرند.
حجت الاسلام بیگدلی با گرامیداشت دهم ذی القعده روز تکریم حضرت سبزقبا، ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان را به میهن تبریک گفت و اظهار کرد: درس مقاومت و پایداری آزادگان نباید به پایان برسد.
خطیب جمعه دزفول سالروز کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست و در ادامه گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پیش است و دشمن در تلاش است افراد فاسد و خائن در پیکره نظام نفوذ کنند تا به اهداف خود برسند لذا مردم باید هوشیار باشند و کلیه اتفاقات را رصد کنند.
وی در خصوص متن توافقنامه هسته ای با گروه ۱+۵ نیز اظهارکرد:نباید در این خصوص دچار سیاه نمایی یا ذوق زدگی بی دلیل، و دچار دودستگی و تفرقه شد.
امام جمعه موقت دزفول افزود: اگر جامعه دچار دودستگی شود جوانان پرشور و انقلابی دلسرد خواهند شد لذا همه اقشار جامعه باید با وحدت در صحنه باشند تا موجب قوت افزایی مسوولان شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.