دزفول میزبان ۳۷ شهید دفاع مقدس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده سپاه دزفول گفت: با همکاری بخش‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان دزفول ۳۷ شهید دفاع مقدس در دزفول تشییع می‌شوند.

عبد‌الامیر محتشمی‌راد در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس با آغاز حرکت خود به دزفول وارد می‌شوند.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: با همکاری تمامی بخش های اجرایی و فرهنگی شهرستان دزفول آماده پذیرایی از شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: کاروان شهدا با عبور از اندیمشک، ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۷ مردادماه، دزفول را معطر به قدوم خود نموده و در خروجی اندیمشک و حدفاصل دانشگاه جندی شاپور، به دزفول تحویل داده شده و با پیش بینی و اجرای چندین برنامه فرهنگی و معنوی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

محتشمی راد بیان کرد: کاروان شهدا پس از استقبال در ورودی دزفول به محل شروع مراسم تشییع در میدان امامزاده  رود بند رفته و مراسم رسمی تشییع  ۳۷ شهید دفاع مقدس در دزفول در ساعت ۹ صبح روز شنبه آغاز و مردم  دزفول این شهدا را در مسیر رود بند به سمت خیابان ۴۵ متری، سپس خیابان امام خمینی(ره) شمالی، حرم حضرت سبزقبا (ع) و به طرف مصلای امام علی (ع) دزفول با پای پیاده تشییع خواهند شد.

وی گفت: پس از تشییع شهدا تا مصلای امام علی (ع) دزفول، کاروان شهدا از مسیر میدان کشاورز، بلوار شهید کمیلی، جاده شمس آباد، چهارراه آوج، جاده به نوت و سپس سیاه منصور از دزفول خارج و مورد استقبال مردم شوشتر قرار می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول عنوان کرد: پس از حرکت کاروان شهدا در شهرهای مختلف استان، این کاروان به اهواز رسیده و در آنجا نیز در برنامه‌ای ویژه تشییع و از آنجا پیکر پاک شهدا برای تشییع و تدفین به شهرهای مختلف استان منتقل می‌شوند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.