مسابقات رباتیک خوزستان در دزفول برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دومین دوره مسابقات رباتیک قهرمانی استان خوزستان به همت پژوهش سرای جوان بسیج دزفول روز جمعه به میزبانی دزفول برگزار شد.

رییس پژوهش سرای جوان بسیج دزفول و دبیر اجرایی این مسابقات به ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت ۱۷۳ شرکت کننده در سه رشته جنگجو ، جنگجوی آزاد و آتش نشان در دبیرستان باهنر دزفول برگزار گردید.

محمد لیمویی افزود:مسابقات رباتیک قهرمانی خوزستان دومین دوره این مسابقات بوده که با مشارکت سازمان علمی پژوهش بسیج خوزستان ، ناحیه مقاومت بسیج دزفول ، صنایع روبات آراد با شرکت ۸۵ نفر برگزیده و ۱۲ نفر برتر از شهرهای دزفول ، شوش ، شوشتر ، مسجدسلیمان و اهواز برگزار شده و در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

وی همچنین افزود: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات رباتیک که یک روز ادامه داشت بخش ویژه نمایشگاه یاعلی برای اولین بار در کشور با استفاده از نشانه های( المان های ) برقی و تصویر برپا شد که با استقبال شرکت کنندگان و خانواده آنان روبرو شد.

لیمویی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری رباتیک و شناسایی نخبگان بسیجی و با استعداد عنوان کرد و افزود:نفرات برتر مورد حمایت پژوهش سرای جوان بسیج قرار خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.