دستگیری ۵ سارق حرفه ای دزفول در ۲۴ ساعت گذشته

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری پنج سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان با تلاش ماموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته به دام افتادند.

سرهنگ احمد چنداز  گفت: سارقان دستگیر شده شامل دو نفر سارق سیم برق ، یک سارق وسایل خودرو ، سارق گوشی تلفن همراه و نیز یک سارق مغازه می باشند که توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ دزفول دستگیر شدند.

وی همچنین افزود:با دستگیری این سارقان ۱۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان دزفول کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول همچنین در تشریح چگونگی دستگیری این سارقان اظهار داشت: در پی دستگیری دو نفر سارق سیم برق توسط ماموران آگاهی دزفول متهمان به سه فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ نیز ضمن دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو موفق شدند یک سارق حرفه ای موبایل قاپ را حین سرقت دستگیر و متهم در بازجویی های فنی ضمن پذیرش بزه خود به شش فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف نمود.

سرهنگ چنداز در ادامه افزود:ماموران پلیس آگاهی دزفول همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک سارق مغازه را پس از شناسایی با انجام عملیات غافلگیرانه دستگیر و سه فقره سرقت مغازه کشف شد.

سرهنگ چنداز در پایان سهل انگاری مال باختگان در نگهداری از اموال و نداشتن تجهیزات ایمنی را از عوامل مهم وقوع سرقت در سطح شهرستان دزفول عنوان کرد و از شهروندان خواست در استفاده از تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت جدی باشند.

ماموران انتظامی دزفول در هفته گذشته نیز موفق به دستگیری یک سارق منزل و کشف پنج فقره سرقت و نیز یک سارق وسایل داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان شدند.

تشدید برخورد با سارقان از مطالبات جدی شهروندان دزفولی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.