برق‌گرفتگی جوان دزفولی حین انجام ماموریت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در حین تقویت برق برخی از مناطق جنوب شهر دزفول یکی از نیروهای پیمانکار سازمان برق دچار برق‌گرفتگی شد.

مدیر روابط عمومی اداره برق دزفول اظهار کرد: صبح امروز در حین تقویت برق برخی از مناطق جنوب شهر دزفول یکی از نیروهای پیمانکار سازمان برق دچار برق گرفتگی شد.

وحید سالاری افزود: بلافاصله بعد از این حادثه کارگر حادثه دیده توسط نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان منتقل، سپس پس از انجام اقدامات اولیه به علت سوختگی زیاد به بیمارستان اهواز انتقال یافت.

این مسئول گفت: فرد حادثه دیده ۳۳ سال سن داشته که در حال تقویت برق خیابان کشاورز و افزایش ظرفیت این محل درحال فعالیت بوده است.

سالاری اضافه کرد: این حادثه زمانی رخ داده که برق منطقه به‌طور کامل قطع بوده و کارشناسان در حال بررسی علت برق‌گرفتگی شخص هستند.

مدیر روابط عمومی اداره برق دزفول افزود: بعد از برق گرفتگی فرد حادثه دیده، فیدر ایستگاه دژپل منهدم و اکثر مناطق جنوب شهر دچار بی‌برقی شدند.

این مسئول مطرح کرد: در حال حاضر نیمی از مناطق مشکل برق آنها حل شده و نیروهای عملیات و توزیع برق دزفول در تلاش هستند تا در اسرع وقت برق را وارد شبکه برق جنوب دزفول کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرد حادثه دیده دچار سوختگی ۸۰ درصد شده و در وضعیت مناسبی نیست.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلام با خبر شدیم یوسف کایدگپ دار فانی را وداع گفت و مراسم تشیع در ساعت ۴ روز پنج شنبه مصادف با ۱۴/۳/۱۳۹۴ در شهید اباد دزفول است روحش شاد و خداوند به همسر و دو فرزند و مادر و برادرانش صبر مرحمت فرماید