اجتماع “من عاشق محمدم” در دزفول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اجتماع باشکوه ‘من عاشق محمدم’ در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) ، شنبه شب در حرم حضرت سبزقبا(ع) در دزفول برگزار شد.

به گزارش ایرنا ،در این اجتماع باشکوه که از سوی مرکز فرهنگی قرآنی حرم مطهر سبزقبا(ع) ، اداره اوقاف و امور خیریه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول برگزار شد اقشار مختلف مردم دزفول برای عرض ارادت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) گردهم آمدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول در این آیین که با قرائت قرآن و سرودن اشعاری زیبا در وصف پیامبر اسلام(ص) همراه بود ، در سخنانی به تشریح توطئه دشمنان اسلام پرداخت و گفت:دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود با تفرقه و اختلاف افکنی و نیز اقدامات توهین آمیز ، وحدت و اتحاد مسلمانان را هدف گرفته اند.

حجت الاسلام ‘محمدطاهر انصاری ‘ افزود:اسلام ، دین مودت ، دوستی و برادری است و پیامبر گرامی اسلام (ص) ، همواره انسان ها را به صلح و دوستی دعوت کرده است.

شرکت کنندگان در اجتماع باشکوه من عاشق محمدم در دزفول با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر فرانسه ، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی ابراز داشتند.

قرائت زیارت نامه رسول اکرم (ص) از دیگر بخش های این اجتماع بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.