کایت‌سوار حادثه دیده در ارتفاعات سردشت دزفول پس از ۹ ساعت نجات یافت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جوان کایت‌سواری که روز گذشته در ارتفاعات کوهستانی سردشت دزفول دچار حادثه شده بود پس از ۹ ساعت تلاش ماموران امدادی نجات یافت.

جوان کایت‌سواری که روز گذشته در ارتفاعات کوهستانی سردشت دزفول بر اثر وزش باد، تعادل خود را از دست داد و بر روی درختی در دیواره کوه سقوط کرد پس از ۹ ساعت تلاش ماموران امدادی نجات یافت.

این جوان ۲۴ سال سن در این حادثه بدون هیچگونه جراحتی در هوا معلق شده بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: در این عملیات علاوه بر ماموران آتش نشانی، ماموران ۱۱۵ ،۱۱۰، هلال احمر، هیئت کوهنوردی دزفول، بسیج روستای گاومیر بخش شهیون سردشت و جمعی از اهالی این روستا شرکت داشتند.

باقر مهرنما عنوان کرد: کایت سوار جوان ساعت دو و ۲۰ دقیقه بامداد شنبه به سلامت نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شامگاه جمعه، یک دستگاه پاراگلایدر در منطقه سردشت حوالی ارتفاعات روستای گاومیر به علت نقص فنی در باز نشدن چتر سقوط کرد و راکب آن در ارتفاعات کوه‌های این منطقه بین آسمان و زمین معلق مانده است.

فرماندار دزفول با تأیید این خبر گفت: نیروهای امداد و نجات شامل آتش‌نشانی و اکیپ‌های اورژانس و شهرداری در حال حاضر در محل حضور داشته و تلاش می‌کنند تا فرد حادثه دیده را نجات دهند.

حبیب‌الله آصفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پاراگلایدر در ارتفاعات  دچار سانحه شده و به دلیل شرایط محیط کار امدادرسانی به سختی در حال انجام است.

فرماندار دزفول متذکر شد: با این وجود تمام اکیپ‌های امداد و نیروهای آموزش دیده و همچنین گروه کوهنوردی درحال برقراری ارتباط و نزدیک شدن به فرد سانحه دیده هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.