عامل عقب‌ماندگی خوزستان برخی مدیران ناتوان و ناکارآمد است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: عمده عقب‌ماندگی خوزستان به دلیل وجود برخی مدیران ناتوان و ناکارآمد است که انتظار می‌رود در این زمینه استاندار خوزستان به صورت جدی وارد عمل شود.

صیدعیسی دارایی اظهار کرد: در زمینه عقب‌ماندگی‌های استان حرف برای گفتن بسیار است اما عمده دلیل این امر به مدیران ناتوان و ناکارآمدی باز می‌گردد که در گوشه و کنار استان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: به واقع اگر مدیری قوی باشد می‌تواند یک مجموعه کند را به حرکت در آورده و اگر دارای برنامه باشد می‌تواند استان را دگرگون کند اما متاسفانه برخی مدیران در شان خوزستان نیستند و همچنان در مسندهای مختلف تکیه زده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: مدیر باید فردی دلسوز، با برنامه و حامی انقلاب و دین باشد و مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلگرم کند نه اینکه با کم‌کاری و ناکارآمدی عکس این قضیه را رقم بزند.

دارایی با اشاره به دیگر خصوصیت‌های یک مدیر لایق عنوان کرد: مدیر باید دست‌پاک باشد و جرایم و تخلفات زیرمجموعه را شناسایی و به شدت با آن برخورد کند، همچنین وقت‌شناس باشد و با تخصص و تعهد در زمینه تعالی مجموعه و استان گام بردارد.

وی ادامه داد: مدیری که کارآمد و تواناست می‌تواند در سخت‌ترین شرایط و حتی زمانی که از کشور مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد با استفاده از منابع استانی، در راستای ارتقای وضعیت موجود حرکت کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه برخی مدیران در استان خوزستان صرفا به دنبال حفظ ظاهر خود بوده و بدون توجه به منافع استان و مردم و انعکاس مشکلات به مسئولان رده‌بالا و رفع این کمبود و کاستی‌ها، در جهت ارتقای وضعیت خود می‌کوشند.

دارایی گفت: همین است که تاکنون خوزستان عقب ‌مانده و بدون پیشرفت و توسعه‌ای چشمگیر، مسیر رو به جلو را می‌پیماید.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، خطاب به استاندار خوزستان عنوان کرد: فعالیت این دست مدیران که متاسفانه تعداد آنها در استان کم هم نیست باید هر چه سریع‌تر به همت استاندار خوزستان مورد تجدیدنظر قرار گیرد و وضعیت آنها مشخص شود.

وی اضافه کرد: تا این مدیران ناکارآمد و ناتوان و بی‌انگیزه در خوزستان مشغول کار باشند وضعیت استان هیچ پیشرفتی نخواهد داشت و از حالت سکون خارج نمی‌شود.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.