پرداخت بیش از یک‌ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد اندیکا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا از پرداخت بیش از یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال وام اشتغال و خودکفایی در طی ماه جاری به مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اندیکا احمد رجبی  اظهار کرد: در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت که از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی و اساسی کمیته امداد امام خمینی است، این نهاد اقدام  به پرداخت هفت فقره وام خودکفایی با اعتباری بیش از یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در  ماه جاری به مددجویان این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندسازی کرده است.

وی افزود: این حمایت‌ها پس از انجام استعدادیابی و سنجش توانمندی‌های شغلی به مددجویان و نیازمندان در قالب طرح‌های ایجاد بنگاه‌های کوچک و زودبازده و خرید دام‌های کوچک و بزرگ صورت پذیرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا تصریح کرد: به منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی، کارشناسان و بازرسان کمیته امداد همواره سرکشی از مشاغل مختلف ایجاد و بررسی وضعیت معیشتی مددجویان را مورد نظارت قرار می‌دهند و در صورت بروز مشکل در روند فعالیت اقتصادی و کسب و کار مددجویان، به آنها مشاوره و خدمات لازم ارائه می‌شود.

وی در پایان، از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و اقشار محروم شهرستان به تعداد ۸۰ فقره و به مبلغ یک‌میلیارد و ۲۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات کمیته امداد به تعداد هشت فقره و به مبلغ یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اشاره کرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.