مسئولان اراده‌ای برای کاهش قیمت خودرو ندارند

عصر جنوب: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بازنگری در نرخ‌ گذاری قیمت خودرو، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت با جدیت پیگیر کاهش قیمت خودرو در کشور هستند.
سیدشریف حسینی درباره آخرین وضعیت بازنگری در تعیین قیمت خودرو، ا: نمایندگان مجلس معتقدند نرخ خودروهای تولید داخل نیازمند بازنگری بوده و این موضوع را با جدیت دنبال می کنند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پذیرش خودروسازان برای کاهش قیمت‌ها تصریح کرد: انتظار ما از وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان منتخب یک دولت مردمی، مهیا سازی شرایط برای حمایت از مصرف کنندگان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم، ادامه داد: قیمت خودرو تنها در صورت بهبود کیفیت، حق افزایش دارد و کمیسیون صنایع و معادن نیز با معرفی ۳ تن از نمایندگان شامل آقایان نادر قاضی پور، حمیدرضا فولاد گر و علی علی لو، بازنگری در قیمت خودروها را با جدیت دنبال می کند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که فضا برای بازنگری در قیمت خودرو وجود دارد و این مهم تنها نیازمند همکاری دولت است، چرا که ۸ تن از ۱۲ عضو شورای رقابت، با حکم مستقیم رییس جمهور انتخاب می شوند و رضایت دولت برای کاهش قیمت ها یک امر ضروری است.

این عضو هیات رییسه مجلس در رابطه با نقش مافیا در افزایش قیمت خودرو، گفت: کلمه مافیا را ذهن خود ما ایجاد کرده و اگر تصمیم قاطع برای کاهش قیمت‌ها وجود داشته باشد، هیچکس نمی تواند مانع آن باشد، بلکه عملکرد ضعیف مسئولان باعث بالا ماندن نرخ شده و برای اصلاح این روند نیازمند افراد قاطع و با درایت هستیم.

در پایان عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه برخی مدیران در زمینه تصمیم‌گیری ضعیف عمل می‌کنند و تصمیم گیری به شجاعتی نیاز دارد که اکنون شاهد آن نیستیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.