قرارگاه الغدیر در خوزستان راه‌اندازی شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: قرارگاه الغدیر تحت اشراف آیت الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و با حضور تعدادی از روحانیون، نخبگان و فعالان اجتماعی شامگاه سوم خرداد در حوزه علمیه الغدیر در اهواز آغاز به کار کرد.

آیت الله حیدری در این مراسم اعلام کرد، این قرارگاه با دو هدف عمده؛ جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و معرفی و انتخاب گزینه اصلح راه اندازی شده‌است.

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: ما در یک پیچ تاریخی حساس و در یک شرایط پوست اندازی در کشور هستیم، به طوری که یک ریل گذاری جدیدی در انقلاب اسلامی در پیش است.

آیت الله حیدری ادامه داد: امیدوارم با حضور نخبگان بتوانیم ضمن خلق حماسه در انتخابات پیش رو، برگ جدیدی همراه با گشایش برای مردم رقم بزنیم.

این قرارگاه که در مسجد ابوطالب (ع) اهواز راه اندازی شده‌است، قرار است به عنوان پایگاهی برای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مردمی در طول سال عمل کند.

یکی از برجستگی‌های این مرکز، فعالیت تخصصی کلانِ کمیته‌های قرار گاه است. کمیته‌ها از متخصصان مربوطه تشکیل می‌شوند که به صورت علمی و عملیاتی به فعالیت می‌پردازند.

پیش از این، قرارگاه مردمی الغدیر، جهت امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان تشکیل شده‌است. حوزه الغدیر در طول سالیان گذشته فعالیت‌های مختلفی از جمله حضور در صحنه‌های انقلاب داشته‌است.

 

مطالب پیشنهادی