اعتراضات کارکنان گروه ملی به نهمین روز رسید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز، امروز نهمین روز اعتراضات صنفی خود را برگزار کردند.

یکی از پرسنل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در خصوص ادامه ی تجمعات خود که امروز یکشنبه ۲۷ آبان نهمین روز را سپری می کند، عنوان کرد: مطالباتی که ما انتظار داریم مسئولین به آن رسیدگی کنند، شامل: تغییر مالکیت شرکت از بخش خصوصی به دولتی، تحقق وعده های مدیریت در خصوص راه اندازی خطوط تولید است.

وی افزود: ورود شمش و مواد اولیه به صورت مستمر جهت تولید (پس از وعده و وعیدهای مدیریت شرکت مبنی بر ورود ماهیانه ۴۰۰۰۰ تن شمش از سمت صنایع فولاد، تا کنون پس از گذشت حدود ۳  ماه از این وعده ها، مقدار کمی از آنها عملی شده است.

وی تصریح کرد: شفاف سازی مشکلات و معرفی دست های پشت پرده از سمت مسئولین و  همکاری فروش محصولات خارج از بورس از سمت وزارت صمت نیز از دیگر خواسته های ما است.

یکی دیگر از کارگران تاکید کرد: کوتاهی بانک ملی به عنوان مالک در راستای حل مشکلات شرکت و تولید، انتخاب مدیران شایسته و کاردان، پرداخت حقوق های معوقه از مواردی است که باید به آن رسیدگی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران خواستار حل اساسی مشکلات شرکت، یک بار برای همیشه می باشند و از مسئولین انتظار نهایت تلاش جهت مرتفع سازی این مشکلات عدیده را دارند.

WhatsApp Image 2018-11-18 at 12.19.51 AM(1)

WhatsApp Image 2018-11-18 at 12.19.51 AM(3)

WhatsApp Image 2018-11-18 at 12.19.51 AM

مطالب پیشنهادی