از ادعای نفوذ وهابیت در ورزشگاه الغدیر تا پاسخ رئیس هیئت فوتبال خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: اگر روزگاری فوتبال به عنوان یکی از ورزش های محبوب، نماد صلح و تندرستی بود امروز در سایه برخی عواملِ پشت پرده همواره با مسائل سیاسی گره خورده است.

پس از حواشی مختلف دیدارهای مسابقه فوتبال در اهواز مانند برخورد هوادارن دوتیم و شایعه عمدی بودن چنین تحرکاتی، بار دیگر خبر نفوذ نیروهای وابسته به آل سعود در ورزشگاه الغدیر اهواز جنجال آفرین شد.

بنا بر ادعای شبکه الجزیره و به نقل از جام نیوز، نفوذی های عربستان با حضور میان تماشاگران اهوازی هنگام بازی تیم فولاد در روز جمعه ۲۶آذر در استادیوم الغدیر شعارهایی علیه بشار اسد رییس جمهوری سوریه سر دادند.نفوذی های آل سعود در ورزشگاه غدیر در راستای همصدایی با بنگاه های تبلیغاتی عربستان مبنی بر کشتار غیرنظامیان در حلب، شعار دادند.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان در گفتگو با هورنیوز اما چنین اظهارنظرهایی را جوسازی علیه فوتبال خوزستان دانست و اظهار داشت: من در روز مسابقه در ورزشگاه حضور داشتم و چنین مسأله ای را مشاهده نکردم.

وی افزود: بعید نیست که این مطالب با هدف ممنوعیت اجرای مسابقه فوتبال در خوزستان از سوی برخی اشخاص زده شود. اگر نیز چنین اتفاقی در ورزشگاه صورت گرفته بود قطعا نیروهای امنیتی و انتظامی با آن برخورد می کردند.

تاکنون اظهار نظر رسمی مبنی بر تأیید و یا تکذیب این خبر اعلام نشده از همین رو ضروری است مسئولان مربوطه نسبت به این امر اقدام و اگر چنین خبری شایعه است  ضمن برخورد با عوامل انتشار آن از نیت آنها مطلع شوند و اگر اینگونه شعارهایی در ورزشگاه از سوی برخی سر داده شده به سرعت درصدد شناسایی افراد برآیند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.