استقلال اهواز به صاحبین گذشته‌اش باز می گردد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استقلال اهواز که در این فصل با امتیاز لیگ برتری فولاد نوین به لیگ برتر آمد در پایان فصل به صاحبان گذشته‌اش یعنی ارسطو جهانداری و شهرام شفیع زاده برمی‌گردد.

به گزارش “ورزش سه”، مشکلات مالی باشگاه استقلال اهواز در این فصل و عملکرد ضعیف این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر باعث شده تا بسیاری از کارشناسان این تیم را از شانسهای اول سقوط بدانند.

شهرام شفیع زاده مالک سابق استقلال اهواز که مدتها است با توجه به مدارک فروش این تیم به دنبال بازپس گیری آن است در این مورد گفت: من البته با آقای ملکی تماسی ندارم ولی با آقای جهانداری در تماس هستم. بعد از آنکه با توجه به مستندات و مدارکی که من در دادگاه ارائه دادم. دادگاه حکم به بازپش دهی استقلال اهواز به ما داد. من همه ان مسائل را با آقای جهانداری مطرح کردم.

او ادامه داد: ما در مقطعی خواهان فروش استقلال اهواز بودیم ولی من خودم بارها گفته‌ام که خرید امتیاز لیگ برتری اشتباه بزرگی است. یادم می‌آید که خودم ۳ بار این مساله را تاکید کردم، بعد از ۱۲ سال تیم داری کردن می‌دانستم که کار کردن در این شرایط آسان نیست، ولی آقای جهان داری اصرار داشت که تیم را بخرد و بعد ازآن هم که آقای ملکی سر کار آمد.

وی افزود: خیلی‌ها بعد از رفتن ما گفتند، خدا را شکر شفیع‌زاده‌ها از استقلال اهواز رفتند. یادم می‌آید که یک‌بار جاده منتهی به محل تمرین ما خراب بود و بازیکنان یک مسیر کوتاهی را با وانت می‌رفتند یادم می‌آید که عادل فردوسی پور در ۹۰ این موضوع را سوژه کرد ولی می‌خواهم سؤال کنم حالا که این تیم تا به این حد ضعیف ظاهرشده، آقای فردوسی پور کجاست تا یقه آنها را بگیرد؟

شفیع زاده گفت: من حکم دارم و شما می‌توانید صحت آن را از آقای جهانداری جویا شوید. سکوت فعلی ما هم به این دلیل است که تیم بیشتر از این به حاشیه نرود. اما در پایان فصل چه تیم سقوط کند و چه بماند ما آن را باز پس می‌گیریم. متاسفانه آقای جهانداری فریب یک عده را خورد. وقتی آقای ملکی تیم را گرفت همه دورش را گرفتند ولی بلافاصله که فهمیدند او پول ندارد، تنهایش گذاشتند.

در مورد حکم بازپس‌گیری باشگاه استقلال اهواز با ارسطو جهانداری مدیر سابق این تیم صحبت کردیم، او در این مورد گفت: این صحبت آقای شفیع‌زاده کاملاً صحت دارد و او حکم رسمی دارد ولی حتی اگر این مساله را هم نادیده بگیریم. با توجه به اینکه تمام چک‌های آقای ملکی که به من داده، برگشت‌خورده است و من آنها را به مسوولان فولاد نوین دادم مجبور هستم از طریق مراجع قانونی پیگیر آن باشم ولی بازپس گرفتن استقلال اهواز از این طریق به دلیل طی شدن مراحل اداری آن به این فصل نمی‌رسد.

جهانداری افزود: من دو بازی مانده به نیم‌فصل به آقای ملکی پیشنهاد دادم که تیم را به من پس دهد. من هم به تعهدات استقلال اهواز عمل می‌کنم و اگر تیم در لیگ برتر بماند هزینه‌هایی را که آقای ملکی مانده به او پس می‌دهیم. چنین پیشنهادی ریسک بزرگی بود ولی آقای ملکی با اشاره به هزینه‌هایی که از ابتدای فصل انجام داده، پیشنهاد من را رد کرد.

او اضافه کرد: ۶ میلیارد باید به عنوان خرید امتیاز به فولاد نوین پرداخت شود، ۲ میلیارد هزینه‌هایی است که من پارسال انجام دادم و روی هم رفته این تیم ۱۰ میلیارد بدهی دارد که باید پرداخت شود.

جهانداری که از فروش امتیاز استقلال اهواز پیشمان است، گفت: یک نفر می‌آید ثواب کند ولی کباب می‌شود، ولی اتفاقی که برای من افتاد از کباب شدن هم فراتر بود. راستش را بخواهید در اهواز دوست ندارند من تیم داری کنم و به زور و با یک مشت چک تیم را از من گرفتند. به خاطر نتایج استقلال و شرایط این تیم شب‌ها با آرام‌بخش می‌خوابم. متاسفانه من چوب اعتمادم را خوردم.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.