پارک‌های اهواز چراگاه احشام شده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز گفت: برخی از پارک‌های شهر اهواز تبدیل به چراگاه احشام شده و با وجود هزینه‌های زیاد برای احداث آن‌ها، توجهی به این نوع از فضای سبز شهر اهواز نمی‌شود.

صد و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تاخیر حدود پنجاه دقیقه‌ای عضر امروز برگزار شد.

عاشور سواری با انتقاد از ورود احشام به پارک‌های شهر اهواز، اظهار داشت: متاسفانه با وجود هزینه‌های زیادی که در دوره گذشته شهرداری اهواز برای احداث پارک در کلانشهر اهواز انجام شد، اما در حال حاضر اقدامات نظارتی مفیدی در این راستا انجام نمی‌شود.

وی افزود: احشام به راحتی به محوطه پارک‌ها آمده و فضای سبز آن‌ها را تخریب کرده و از پارک‌های کلانشهر اهواز به عنوان چراگاه استفاده می‌کنند.

علی ناصری، اظهار داشت: مکانی برای گاومیش‌ها در جاده اهواز به آبادان ساخته شد اما متاسفانه اراده‌ای برای استفاده از آن وجود ندارد.

وی افزود: از آنجا که گاومیش‌ها نیاز به آب برای حیات خود دارند بهترین راه احداث زیرگذری برای آن‌ها به رودخانه کارون است تا از فضای سبز و پارک‌های کلانشهر اهواز عبور نکنند.

جانعلی خورشیدی، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از خلاهای قانونی شهرداری اهواز، اظهار داشت: در پارک زرگان اهواز و بسیاری دیگر از مناطق اهواز ساخت‌ و سازهای غیرمجاز انجام می‌شود که متاسفانه با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

وی افزود: خلاهای قانونی در شهرداری اهواز وجود دارد که این امر سبب عدم برخورد لازم با متخلفان شده است.

حسین حیدری، اظهار داشت: در واکنش به بی‌اعتنایی شهردار اهواز به پیگیری‌های اعضاء شورای شهر اهواز باید حکم تنفیذ و بسیاری دیگر از اختیاراتی که در گذشته در اختیار شهرداری اهواز گذاشتیم از شخص شهردار گرفته شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.