پیروزی استقلال در گرمای اهواز با ۱۵ دقیقه وقت اضافه! + حاشیه بازی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استقلال تهران موفق شد در آخرین دقایق مقابل همتای اهوازی خود به پیروزی برسد و در پایان هفته چهارم به رتبه سوم جدول صعود کند.
تیم فوتبال استقلال اهواز از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه غدیر این شهر میزبان آبی‌پوشان پایتخت بود که شاگردان پرویز مظلومی موفق شدند به لطف گل دقایق پایانی میثم مجیدی، دو بر یک تیم اهوازی را شکست دهند.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی و روی پای عادل کلاه‌کج که کمی جلوتر از خط نیمه زده شد را مهدی رحمتی دفع کرد.

دقیقه ۳۰: به دلیل گرمای شدید هوا، داور قانون “کولینگ بریک” را اجرا کرد تا بازیکنان آبی بنوشند و نفسی تازه کنند.

دقیقه ۳۸: ارسال میلاد فخرالدینی از سمت راست را مدافعان استقلال اهواز در دهانه دروازه سراسیمه دفع کردند.

دقیقه ۴۱: ارسال بازیکنان اهوازی از سمت چپ در میان دو مدافع به خذیراوی رسید. این بازیکن نیز پس از کنترل توپ با سینه، ضربه خود را در حالتی نامتعادل با پای راست زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: ضربه ایستگاهی بازیکنان میزبان از زاویه‌ای بسته از سمت راست زده شد که رحمتی در حالتی که دید خوبی نیز نداشت آن را برگرداند.

دقیقه ۱+۴۵: خسرو حیدری در محوطه جریمه، توپ را با سر برای جابر انصاری آماده کرد. این بازیکن نیز با روی پا شوتی محکم و زمینی را روانه دروازه کرد که پرویز کریمی با پا آن را دفع کرد.

دقیقه ۴۶: در همان ابتدای نیمه دوم یک ضربه پنالتی به سود آبی‌پوشان پایتخت اعلام شد که اعتراض تیم اهوازی را نیز به دنبال داشت. ضربه پنالتی را امید ابراهیمی به سمت چپ پرویز کریمی زد که وی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۹: بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی پیدا کردند که با مداخله داور پایان یافت.

دقیقه ۶۲: شوت از راه دور اهوازی‌ها را مهدی رحمتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۲: توپ در شلوغی محوطه جریمه به جابر انصاری رسید و این بازیکن هم با پاسی عرضی، محسن کریمی را صاحب توپ کرد. وی نیز از زاویه‌ای نسبتا بسته گل اول بازی را زد.

دقیقه ۷۴: دو دقیقه بعد طالب ریکانی با شوتی محکم، قفل دروازه پایتخت‌نشینان را باز کرد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۵: داور دوباره بازی را به علت گرمای هوا متوقف کرد تا بازیکنان استراحتی چند دقیقه‌ای داشته باشند.

دقیقه ۸۷: یک ضربه خطا، چسبیده به خط محوطه جریمه استقلال تهران به سود اهوازی‌ها اعلام شد. عادل کلاه‌کج پشت توپ قرار گرفت. ضربه وی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: محسن کریمی در موقعیتی تک به تک با پرویز کریمی قرار گرفت. وی در حالی که موقعیت پاس به پرو پچیچ را نیز داشت ترجیح داد خودش ضربه را بزند که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰: در شلوغی محوطه جریمه، بازیکن استقلال تهران با دروازه‌بان تیم اهوازی برخورد کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد. در یک رفت و برگشت میثم مجیدی موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را بزند.

دقیقه ۱۰۳: پاس عرضی محسن کریمی در دهانه دروازه به برزای رسید اما وی نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ را به بیرون زد.

ترکیب استقلال اهواز:
پرویز کریمی، محمد اسماعیل نظر، سعید سالارزاده، مبین میردورقی، طالب ریکانی، عادل کلاه‌کج، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، میلاد پاک‌پرور (شاهین مجیدی از دقیقه ۶۸)، محسن حمیدی (علی بیگدلی از دقیقه ۸۶) و حمزه خذیراوی

ترکیب استقلال تهران:
مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امین حاج‌محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری (هرائر مگویان از دقیقه ۱۰۳)، ریوالدو (پرو پچیچ از دقیقه ۶۳)، بهنام برزای (محسن کریمی از دقیقه ۶۹) و روزبه چشمی

داور مسابقه به حنیف عمران زاده و میثم مجیدی از استقلال تهران و محمد اسماعیل نظری و محسن حمیدی از تیم میزبان کارت زرد نشان داد.

همچنین محمد اسماعیل نظری در آخرین دقایق بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در حالی که محمدرضا اکبریان پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود به دلیل توقف بازی، نزدیک به ۱۵ دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.