وزیر نفت با خرید امتیاز فولاد نوین موافقت کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: بعد از مطالبات مردم در مورد خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان، این موضوع توسط مجموعه ورزش شهرستان در قالب تقاضایی در جلسه​ای خدمت وزیر نفت، ارائه شد. وی هم موافقت خود را با نظر شورای ورزش نفت در این زمینه، اعلام کرد.

وی بیان کرد: شورای ورزش نفت نیز چهارشنبه هفته گذشته در این زمینه با حضور مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره آن، تشکیل جلسه داد و شورا هم طی آن نظر مثبت خود را جهت خرید این امتیاز، اعلام کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان حمایت‌کننده، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و اکنون دیگر نوبت باشگاه است که پای میز مذاکره و قرارداد برود.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا اقدامات ناشایستی توسط عده​ای در استان تحت عنوان افراد پیشکسوت و خود خوانده انجام شد که باید بگویم این باشگاه مدیرعامل و مالک دارد و نماینده مردمی هم از نظر قانونی مشخص است، در نتیجه هر اقدام ناشایستی پذیرفته نیست.

جلیلی با بیان این‌که مناطق نفت​خیز جنوب نیز خیلی جدی این موضوع را دنبال نکرده است، گفت: به هر حال ما نامه موافقت وزیر را برای خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل مناطق نفت​خیز جنوب ارسال کردیم و تاکید ما این است که مسوولان مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما می​توانیم با خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین، امتیاز لیگ یکی تیم نفت مسجدسلیمان را به آن‌ها بدهیم. بحث خرید امتیاز فولاد نوین جدی است و می​طلبد باشگاه هر چه زودتر، جدی​تر با مسوولان باشگاه فولاد نوین وارد مذاکره شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باتوجه به علاقه‌مندی هواداران و پرطرفدار بودن نفت مسجدسلیمان، خرید این امتیاز به ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم مسجدسلیمان کمک می​کند. ضمن این که تجاربی که این تیم در طول فصل گذشته به دست آورده است، می​تواند در ادامه به آن کمک کند. در هر صورت خرید این امتیاز، مطالبه مردمی است.

وی بیان کرد: به هر حال اگر عده​ای اظهار نظر دیگری در این زمینه می​کنند، قطعا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و با توجه به این‌که در صحبت​های آن‌ها ثبات وجود ندارد، مورد تایید ما نیست و ما آن‌ها را نه ورزشکار شهرستان و نه کسانی می​دانیم که بخواهند درباره ورزش شهرستان تصمیم​گیری کنند

جلیلی گفت: روز گذشته (یکشنبه) نیز با هیات مدیره باشگاه صحبت کردم. مذاکرات با باشگاه فولاد نوین یک کار باشگاهی است. قسمت اصلی کار که بر عهده من بود، انجام شد و اکنون مالک باشگاه، مدیر یا هیات مدیره آن باید سایر کارها را انجام دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: نمی​دانم و باید منتظر بمانیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.