دوباره خوزستان؛ دوباره خاک!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امروز ظهر ریزگردها باز به اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان هجوم آوردند تا نفس ما را دوباره تنگ کند.
در هفته گذشته سه روز شدیدا خاکی را خوزستانی ها تجریه کردند  و آلودگی هوا آنقدر زیاد بود که دستگاه های تشخیص آلایندگی هم از کار افتادند.
هنوز خاک هفته قبل در ریه های مردم و شهرهای استان مانده بود که امروز هم دوباره خاک آمد تا جدی بودن این بحران را دوباره به مسئولین کشور گوشزد کند.
طوفان خاک می آید تا به ما بگوید من فرزند انتقال آب از سرچشمه های کارون و کرخه هستم طوفان خاک می آید تا خبر از تونل های بهشت آباد و… دهد طوفان خاک می آید تا شاید دولت ها فکری به حال سلامت چند میلیون خوزستانی کنند.
دیروز بعد از ظهر نشستی در خصوص ریزگردها  با حضور نمایندگان استان خوزستان و رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاونینش برگزار شد.
پاپی زاده  نماینده دزفول با بیان جزئیاتی از این جلسه به رهیاب گفت:تاکید نمایندگان این بود که رئیس جمهور هر چه زودتر باید در این خصوص موضع گیری کند و یک جلسه هیات دولت فقط به موضوع ریزگردها در خوزستان اختصاص پیدا کند و کمیته بحران ریزگردها در دولت تشکیل شود و مثل دریاچه ارومیه رئیس جمهور به موضوع ورود کنند.
وی اضافه کرد: قرار شد تا از محل بودجه ستادبحران کشور مبلغی را برای مباحث درمانی مردم و اقداماتی که مضرات ریزگردها را کم می کند در نظرگرفته شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.