وام بلاعوض به تاکسی‌داران آبادان و خرمشهر پرداخت می شود

عصر جنوب: قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند از پرداخت وام بلاعوض به تاکسی‌داران آبادان و خرمشهری خبر داد.
عبدالله کعبی از پرداخت وام بلاعوض به تاکسی‌داران آبادان و خرمشهری خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای کمک به تاکسی‌داران در راستای تبدیل تاکسی‌های خود به خودروهای پلاک اروند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طبق اعلام قبلی به تاکسی‌داران، پرداخت ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض و اعطای ۳۰ میلیون تومان وام با بهره چهار درصد را وعده داده بودیم که متاسفانه هیچ یک از تاکسی‌داران آبادانی و خرمشهری از آن استقبال نکرده و این در حالی‌ است که این مسئله به طور قطع در سایر شهرها با اقبال عمومی مواجه می‌شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند از تاکسی‌داران ساکن منطقه آزاد اروند خواست تا از فرصت به وجود آمده به نحو مطلوبی بهره ببرند.

کعبی با تاکید بر انتقادپذیر بودن مدیران سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: برخی‌ها سطح توقعات مردم را از این سازمان بالا برده‌اند و هر آنچه که در حیطه منطقه آزاد اروند در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان و فراهم‌سازی زمینه‌های کار و فعالیت چه در بخش سرمایه‌گذاری و چه در زمینه توسعه و بهبود امکانات انجام می‌شود از نگاه مردم مورد قبول نیست و آن را کم و ناچیز می‌دانند.

وی عنوان کرد: هر آنچه که در منطقه آزاد اروند طی یک‌سال و اندکی پیش تاکنون صورت گرفته در تاریخ مناطق آزاد بی‌سابقه بوده است.

کعبی در ادامه از ارائه کمک ۳۰ میلیارد ریالی به آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر، کمک ۵۰ میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی برای تکمیل بیمارستان شهید بهشتی ظرف مدت هشت هفته و پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره بسیار کم برای ارتقای سطح علمی پزشکان متخصص به فوق تخصص، توسعه فضای سبز شهری و پرداخت تمام هزینه‌های آب و برق مدارس در شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان برخی از کمک‌های این سازمان نام برد.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به رشد ۱۴۷ درصدی سرمایه‌گذاری‌ها در ۶ ماهه نخست امسال در منطقه آزاد اروند، از افزایش جذب سرمایه‌گذاران به صورت دعوت از سرمایه‌گذاران و هیئت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه خبر داد.

کعبی در پایان با اشاره به استقرار گمرک جمهوری اسلامی در شهرک صنعتی آبادان و اتمام کار محصور شدن این شهرک یادآور شد: منطقه آزاد اروند هر تعهدی را که بدهد به طور قطع به انجام می‌رساند و تاکنون تعهدی نبوده که ما به انجام نرسانده باشیم، حال شما این سؤال را از طرف دیگر تعهد بپرسید که آنها چرا تعهداتشان را به انجام نمی‌رسانند؟

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.