نتایج مسابقات بسکتبال و وزنه‌برداری جشنواره مهر اروند اعلام شد

عصر جنوب: با انجام بازی‌های متعدد و پایان مسابقات، نتایج مسابقات بسکتبال و وزنه‌برداری جشنواره مهر اروند در رده‌های مختلف اعلام شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان امروز در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات وزنه‌برداری جشنواره مهر اروند با حضور قهرمانان کشوری و استانی برگزار شد.

پیمان ادیبی اظهار کرد: در این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان مرتضی بحرانی، امیرحسین دایلی، سید علی موسوی، علی چسباوی، رضا خرمی، مهدی دریس، علی می‌اور، امیرحسین قرهچایی و الوند نظرپور مقام‌های بر‌تر اوزان مختلف را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز علی دریس، بهزاد تاجبخش، جعفر شریفات و امیر حسین احمدی حایز رتبه‌های بر‌تر شدند.

این مسئول تصریح کرد: امین پورشعیب موسوی، حامد فخر، محسن اعتصامی‌فر، مهدی خلیفات، سیاوش اسکندری و عباس معیدی‌نژاد نیز مقام‌های نخست اوزان مختلف در رده سنی جوانان را کسب کردند.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز حسن طیبی و حمید محمدیان در اوزان خود اول شدند.

نتایج مسابقات بسکتبال جشنواره مهر اروند

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اذعان کرد: در بخش بانوان و رده سنی نونهالان تیم‌های بسکتبال صنعت نفت «ب»، صنعت نفت «الف» و هیات بسکتبال «الف» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

پیمان ادیبی گفت: در همین بخش و رده سنی جوانان تیم هیات بسکتبال آبادان «الف» به قهرمانی دست یافت و تیم‌های صنعت نفت «الف» و هیات بسکتبال «ب» نیز دوم و سوم شدند.

وی اظهار کرد: در گروه پسران و در رده سنی نونهالان نیز تیم صنعت نفت «الف» جایگاه اول را به خود اختصاص داد و تیم‌های «الف و ب» هیات بسکتبال آبادان نیز رده‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

به گفته وی در بخش مسابقات سه نفره نیز تیم‌های وحدت، کیانوش و پرسپولیس اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره بزرگ ورزشی تاریخ آبادان در قالب برگزاری ۴۴ تورنمنت کشوری، استانی و محلی تحت عنوان جشنواره مهر اروند از ۲۶ شهریور ماه امسال در ۳۰ رشته ورزشی آغاز شد، آئین رسمی شروع این مسابقات از پنجم مهر ماه سالروز عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان در محل مجموعه ورزشی مرحوم دهداری انجام گرفت، این جشنواره به مدت یک ماه برگزار و اختتامیه آن طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ۲۶ مهر ماه همزمان با روز تربیت بدنی خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.