پالایش نفت آبادان از ادامه فینال لیگ برتر بسکتبال رسماً انصراف داد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه پالایش نفت ‌آبادان گفت: با توجه به قضاوت‌های صورت گرفته در دو دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال کشور، از ادامه مسابقات به صورت کتبی انصراف دادیم.

حسن مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه با قضاوت‌های ناعادلانه‌ای که در دو بازی فینال ما برابر پتروشیمی بندرامام وجود داشت، تصمیم گرفتیم از ادامه رقابت در مرحله فینال، انصراف دهیم.

وی گفت: ما از ادامه مسابقات کنار کشیدیم و این را هم به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و از فدراسیون هم می‌خواهیم فیلم دو بازی انجام شده مرحله فینال را ببیند.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت ‌آبادان در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون حق را به شما بدهد نظرتان در خصوص بازگشت به ادامه مسابقات چیست؟ عنوان ‌کرد: اگر به این صورت شود، ما هم این مورد را در هیات‌مدیره اعلام می‌کنیم و سپس آن‌ها در این زمینه تصمیم می‌گیرند.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما در این دو بازی درست است که خسته بود ولی می‌توانست برنده باشد. نیروهای حریف بهتر از تیم ما هستند و ما در مرحله نیمه‌نهایی چندین دیدار برای رسیدن به فینال، مقابل شیمیدر بازی کردیم، در حالی که پتروشیمی یک ماه استراحت داشت ولی حرف من این است که باید حق را در زمین بگیریم نه این‌که بیرون از زمین آن را بگیریم.

مختاری گفت: با این نحوه قضاوت‌ها، بازیکنان ما عصبی شدند و آن‌ها را پنج خطا کردند و می‌خواستند از این موضوع استفاده کنند. به هر حال درست نیست که رای خارج از مسابقه تعیین شود. در هر صورت منتظر هستیم فدراسیون نظر خود را بدهد که حق با ما است یا خیر.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.