پرواز بین آبادان و استانبول برقرار می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به گزارش فارس «محمدرضا رضایی» گفت: این مذاکره با تشکیل جلسه در دفتر مدیریت فرودگاه و حضور مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی پگاسوز در ایران، معاونان و مسئولان دایره های داخلی فرودگاه آبادان برگزار شد.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش زمینه‌های سرمایه گذاری در شهرهای آبادان و خرمشهر و موقعیت فرودگاه این پرواز می‌تواند زمینه ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد.
رضایی با تاکید بر تاثیر فعالسازی فرودگاه آبادان در مسیرهای خارج از کشور افزود: می‌توان برقراری پروازهای خارجی را مقدمه‌ای برای تغییر، توسعه و عمران این فرودگاه دانست.
وی با اعلام آمادگی فرودگاه آبادان برای پیگیری برقراری و افزایش پرواز افزود: برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان امکانی است که می‌توان از طریق آن به دروازه‌های دیگر کشورهای دنیا راه بیابیم.
مدیر فرودگاه آبادان ادامه داد: به صورت هفتگی بیش از ۶۰ پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز، مشهد، تهران، اصفهان، بندرعباس، شارجه و کویت با همکاری شرکت‌های هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، ماهان، کیش و ایر عربیا در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.
این مسئول افزود: برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان نیز در مرحله دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و این پرواز با صدور مجوز و موافقت سازمان به زودی وارد فهرست پروازی فرودگاه آبادان خواهد شد.
مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی پگاسوس در ایران نیز با تاکید بر تغییر موقعیت فعلی فرودگاه آبادان نسبت به سال‌های پیش گفت: مجموعه شرکت هواپیمایی پگاسوز برنامه برقراری پرواز در مسیر آبادان را در دستور کار خود قرارداده است.
«امیررضا زهدی» افزود: روند فعالیت فرودگاه آبادان در مسیر‌های خارجی شارجه و کویت، استقبال از پروازهای خارجی در این منطقه، موقعیت جغرافیایی فرودگاه، قرار‌داشتن درمنطقه آزاد اروند و بستر سازی در شهرهای آبادان و خرمشهر برای سرمایه‌گذاری زمینه‌ساز فعالیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در این مسیر است.
وی ادامه داد: این شرکت در برنامه‌ریزی صورت گرفته پیگیر برقراری ۲ پرواز هفتگی با هواپیماهای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ و ایرباس ۳۲۰ در مسیر آبادان است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.