نماینده مردم آبادان: دیدار با بابک زنجانی رفع کننده دغدغه نمایندگان درخصوص پرونده وی نیست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو کمیته مشترک کمیسیون های انرژی و اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی برای پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه دیدار نمایندگان با بابک زنجانی در اوین تا دو هفته آینده برگزار می شود، افزود:دیدار با زنجانی رفع کننده دغدغه نمایندگان در خصوص پرونده وی نیست.

سیدحسین دهدشتی در خصوص روند پیگیری پرونده بابک زنجانی گفت:این پرونده هم اکنون در اختیار قوه قضائیه قرار دارد، ولی نمایندگان کمیسیون انرژی تا نهایی شدن پرونده، آن را پیگیری می کنند.

وی اضافه کرد:نمایندگان مجلس پس از بازداشت زنجانی، اطلاعات کمی از وضعیت وی و روند پرونده دارند، بنابراین در نشست مذکور این موضوعات رسیدگی می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:زنجانی در نشست های کمیسیون انرژی مجلس اعلام آمادگی کرده بود بدهی خود را برگرداند، ولی می گفت به خاطر تحریم ها نمی تواند اموال خود را به داخل کشور منتقل کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:حال که مشکل تحریم ها نیز رفع شده است، انتظار می رود زنجانی در خصوص انتقال اموال خود به داخل کشور همکاری کند.

دهدشتی همچنین با بیان اینکه دیدار با زنجانی رفع کننده دغدغه نمایندگان درخصوص پرونده وی نیست، گفت:پرونده در اختیار دستگاه قضایی است و مسئولان این نهاد در این خصوص اطلاع رسانی می کنند.

به گفته وی، همه مسئولان و نهادهای مرتبط با این پرونده باید با همدیگر همکاری کنند تا هر چه زودتر اموال زنجانی شناسایی و به داخل کشور بازگردد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.