شهردار آبادان استعفا داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر آبادان از استعفای محمودرضا شیرازی شهردار آبادان خبر داد.

سید فیاض موسوی عضو شورای شهر آبادان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: آقای شیرازی شهردار آبادان ، امروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که چه زمانی به استعفای وی رسیدگی می شود، خاطرنشان کرد: شورا در اولین جلسه باید به موضوع استعفای شهردار  رسیدگی کند.شورای شهر در این ماه حداقل باید یک جلسه دیگر داشته باشد.
موسوی یادآور شد: اما اگر شورا هم جلسه ای در این ماه منعقد نکرد ، شهردار طبق قانون می تواند از شورای شهر درخواست جلسه فوق العاده کند.ضمن اینکه سه نفر از اعضای شورای شهر نیز می توانند درخواست جلسه فوق العاده داشته باشند.
این عضو شورای شهر آبادان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید شورا با استعفای شیرازی موافقت می کند یا نه ؟ ، تصریح کرد: اکثریت اعضای شورای شهر موافق استعفای شهردار هستند چون ما نمی توانیم مانع پیشرفت مسئولان شویم و این یک حقوق اجتماعی است که نمی توان از افراد سلب کنیم.
سید فیاض موسوی در پایان گفت: آقای شیرازی تا چهارم تیر مهلت دارند تا به استعفای شان رسیدگی شود. حتی در صورتی که شورای شهر هم موافقت نکند شیرازی می تواند از طریق استانداری پیگیر شود.
گفتنی است محمودرضا شیرازی شهردار آبادان قصد کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی را دارد و به همین دلیل از مدت ها پیش اعلام کرده بود خردادماه ۹۴ از سمت خود استعفا می دهد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.