ماهشهری ها می جنگند / آبادان در استراحت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  در هفتنه سیزدهم لیگ ملی بسکتبال کشور، پترو میزبان شهرداری گرگان است، صنایع در مشهد به مصاف ثامن می‌رود و نفت آبادان با خیال راحت به استراحت می‌پردازد.

هفته سیزدهم لیگ ملی بسکتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و تیم‌های خوزستانی در شهرهای ماهشهر و مشهد به مصاف حریفان خود خواهند رفت و پالایش نفت آبادان در این هفته به استراحت خواهد پرداخت.

در همین چارچوب فردا از ساعت ۱۶، صنایع پتروشیمی در مشهد رو در روی تیم ثامن این شهر قرار می‌گیرد.

این دیدار در حالی آغاز خواهد شد که دو تیم در همسایگی همدیگر در انتهای جدول قرار گرفته‌اند اما با وضعیتی نسبتاً متفاوت، چرا که ثامن تاکنون موفق به کسب دو پیروزی شده، اما صنایع هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

تیم صنایع با وجود بحران مالی که هنوز با آن دست و پنجه نرم می‌کند سه بازیکن جدید به نام‌های فرید زرقی، مجید قاسم‌زاده و مجتبی بردبار را به ترکیب خود اضافه کرده و به بازی‌های آینده خود کمی امیدوارتر شده است.

این تیم نشان داده است که در ابتدا بازی را خوب آغاز می‌کند، اما به زودی قوای بدنی این تیم تحلیل می‌رود و تیم‌های مقابل به سرعت از ضعف‌های این تیم با خبر می‌شوند.

امیدواریم بازی فردا برای این تیم خوزستانی آغازی باشد برای کسب موفقیت در آوردگاه لیگ ملی بسکتبال کشور، چرا که کسر یک سهمیه از استانی که در بسیاری از رشته‌های ورزشی یک قطب محسوب می‌شود صدمات و لطماتی را به همراه دارد که جبران آن‌ها نیازمند هزینه‌های گزاف و انرژی بیش از اندازه است.

اما در ماهشهر و در شهرک بعثت این شهر، سالن اندیشه میزبان مدافع عنوان رقابت‌ها است که باید از حریف گرگانی خود پذیرایی کند.

پترو در این دیدار برای تکرار برد دور رفت در مقابل شهرداری گرگان به میدان خواهد رفت و امید فراوانی دارد تا با پیروزی بر این تیم رتبه‌ ابتدایی جدول را دست یافتنی‌تر کند.

پترو که زحمت زیادی برای رسیدن به صدر به خود نداده است و توان و تمرکز خود را برای مرحله دوم مسابقات نگه داشته، در اندیشه آن است تا تنها در این دوره زهر چشمی از مدعیان گرفته و در لیگ حرفه‌ای و احتمالا اضافه شدن چند بازیکن خارجی و داخلی به این تیم، توان تیمی خود را به رخ بسکتبال ایران بکشد.

پترو به لحاظ فنی یک تیم جامع و کامل به شمار می‌رود و در صورت لزوم می‌تواند از پس هر حریفی بر آید، این تیم به هر ترتیب امید اول قهرمانی این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

پالایش نفت آبادان نیز در این هفته به استراحت خواهد پرداخت، این تیم که هفته گذشته در قزوین با یک شکست به آبادان بازگشت، در این هفته با خیالی آسوده به استراحت خواهد پرداخت چرا که تیم‌های پنجم و ششم جدول با مدعیان عنوان قهرمانی مصاف خواهند کرد.

حریف هفته گذشته نفت آبادان فردا در تهران به مصاف دانشگاه آزاد صدرنشین می‌رود، آبادانی‌ها که می‌دانند به احتمال فراوان دانشگاه از سد فولاد هفت الماس قزوین عبور خواهد کرد و پترو از سد شهرداری گرگان می‌گذرد، تمرکز خود را برای دیدار روز پنجشنبه در مقابل دانشگاه آزاد به کار خواهند بست.

در کل آبادانی‌ها، با فاکتور دوندگی در بازی روز پنجشنبه در مقابل دانشگاه، می‌توانند با خلق یک شگفتی، ضمن پشت سر گذاشتن رقبا، دست به کار بزرگی زده و لقب دست نیافتنی را بر خود بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته سیزدهم لیگ ملی بسکتبال کشور صنایع پتروشیمی ماهشهر در مشهد به مصاف ثامن می‌رود و پتروشیمی بندر امام در خانه میزبان شهرداری گرگان است و پالایش نفت آبادان به استراحت خواهد پرداخت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.