انتصاب در شوشتر

عصر جنوب:در جلسه‌ای رسمی، «خیبر حسینوند» به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر معرفی شد و رسماً کار خود را آغاز کرد.
خیبر حسینوند پیش از ظهر امروز در فرمانداری شوشتر به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان معرفی شد.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان پس از معارفه خود اظهار کرد: تلاش می‌کنم تا مشکلات هیئت‌های ورزشی در دوره مسئولیتم به حداقل کاهش یابد.

خیبر حسینوند عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی در شهرستان با مشکلات زیادی مواجه هستند، مشکلات در این زمینه باعث شده تا کارکرد هیئت‌های ورزشی نیز تحت‌الشعاع قرار گیرد و به این دلیل باید کوشید تا مشکلات در این زمینه به حداقل کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی شهرستان نیز دچار بی‌سروسامانی است، گفت: مشکلات موجود در بخش ورزش شوشتر را به‌خوبی می‌شناسم و برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی مدونی انجام‌شده که با کمک ورزشکاران و ورزش دوستان برای رفع مشکلات در این حوزه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به اینکه شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی در بخش ورزش است، افزود: استعدادهای زیادی در شوشتر وجود دارد که باید با فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان برای شکوفایی آن‌ها گام‌هایی برداشت و در این زمینه از همه توان موجود در اداره ورزش و جوانان شوشتر استفاده خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسب مدال‌ در مسابقات استانی و ملی و بازیابی جایگاه گذشته و طلایی شهرستان شوشتر از جمله اهدافی بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در بخش ورزش‌های همگانی نیز تلاش مضاعفی خواهد شد زیرا این ورزش‌ها مستقیماً با ارتقای نشاط جامعه ارتباط دارد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.