آیت‌الله حیدری: امیدواریم وزارت نیرو سر عقل بیاید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: آیت‌الله حیدری با اشاره به آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم، گفت: آتش سوزی هورالعظیم موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است و اگر آتش سوزی در این شرایط علاج نشود ریزگردها به صورت مضاعف بر خوزستان تحمیل خواهد شد. امیدواریم وزارت نیرو سر عقل بیاید و با رها کردن آب کرخه از این خطرات جلوگیری کند.

وی با اشاره به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز در ۳۱ شهریورماه، عنوان کرد: این حادثه از ابعاد مختلفی قابل بررسی است. نخست تقارن این حادثه با ۱۲ محرم بیانگر رابطه تنگاتنگ شهادت مظلومانه در فاجعه اهواز با شهیدان کربلا است. همچنین تقارن این حادثه با ۳۱ شهریورماه بیانگر ارتباط تنگاتنگ این جنایتکاران با صدام لعنتی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باید بین این جنایتکاران و اقوام مختلف ایرانی تفکیک قائل شویم، یادآور شد: اقوام مختلف مردم ایران و خوزستان همیشه فداکار هستند و لبیک گوی امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده اند و این حادثه نباید موجب شود که برخی این جنایتکاران را به قوم خاصی نسبت دهند و موجب ایجاد اختلاف قومی شوند زیرا این مساله بسیار خطرناک است و باید از این مسائل دوری کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.