نفت به کما رفت/ باخت مقابل پیکان

عصر جنوب-  تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در اولین بازی از هفته هشتم لیگ برتر مغلوب تیم پیکان تهران شد.

پیکان تهران در روزی که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران شهر قدس روبرو بود، برابر نفت آبادان به میدان رفت تا دومین پیروزی متوالی را کسب کند و در نهایت موفق شد سه امتیاز این بازی پرگل را به دست بیاورد.

نیمه اول این دیدار که با برتری نسبی تیم پیکان همراه بود، بدون حادثه خاصی پایان یافت و دو تیم بدون گل زده راهی رختکن شدند اما با شروع نیمه دوم شرایط مسابقه کاملاً تغییر کرد و چند گل در این نیمه ردوبدل شد.

تیم میزبان با زدن دو گل طی کمتر از ۱۰ دقیقه به پیروزی در این دیدار نزدیک شد اما شاگردان دست‌نشان خیلی زود به‌خود آمدند و این دو گل را طی سه دقیقه جبران کردند ولی این هم پایان کار نبود و شاگردان مجید جلالی در وقت تلف شده سومین گل را زدند تا سه امتیاز را از آن خود کنند.

شرح گل‌ها
۱-۰ (پیکان): نفوذ و ارسال پای چپ سیامک نعمتی با ضربه سر مرتضی آقاخان که در تیر دوم دروازه نفت آبادان جاگیری کرده بود، اولین گل بازی را برای میزبان رقم زد.

۲-۰ (پیکان): گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم پیکان تهران از میانه زمین استارت زد و پس از عبور از مدافعان صنعت‌نفت در مقابله با حسن هوری موفق عمل کرد و دومین گل میزبان را به ثمر رساند.

۲-۱ (نفت): ارسال میلاد جهانی بازیکن چپ پای نفت آبادان با ضربه پای راست محمد شادکام وارد دروازه پیکان شد.

۲-۲ (نفت): خطای بازیکنان پیکان در پی حرکت پابه‌توپ محمد شادکام باعث اعلام ضربه پنالتی به‌سود صنعت‌نفت شد و رضا نوروزی مهاجم تعویضی زردپوشان با به ثمر رساندن این ضربه نتیجه را برابر کرد.

۳-۲ (پیکان): شهریار مغانلو بازیکن تعویضی پیکان تهران تیر آخر را شلیک کرد و در پی ارسال یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه صنعت‌نفت را برای سومین بار گشود تا بازی به سود پیکان تمام شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.