کیانی‌زاده: فولاد نوین قطعا نفتی می‌شود/ استعفای مدیران باشگاه فولاد به دلایل مالی نیست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: امتیاز تیم فولاد نوین اهواز قطعا به یکی از تیم‌های صنعت نفت آبادان و یا مسجدسلیمان واگذار خواهد شد.

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از استعفای دسته جمعی مدیران باشگاه فولاد خوزستان، اظهار کرد: این استعفا اگر صحت داشته باشد، کاملا غیر منتظره است و باید دلیل آن را جویا شد.

*استعفای مدیران باشگاه فولاد مبهم است

وی ادامه داد: امروز پس از اطلاع از استعفای دسته جمعی هیئت مدیره فولاد، هنوز دلیل این کار را جویا نشده‌ام، این در حالی است که در روزهای گذشته با تدابیری که استاندار خوزستان در این خصوص اندیشیده بود، دغدغه‌های مالی مربوط به این باشگاه برطرف شده بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: استاندار خوزستان با درایت خود از مشکلاتی که در آینده ممکن بود گریبانگیر باشگاه فولاد خوزستان شود جلوگیری کرد و این اطمینان را از مالکان کارخانه فولاد اخذ کرد که نسبت به پرداختی خود به بخش ورزش عقب‌گرد نداشته باشند و همچنان از باشگاه فولاد خوزستان کما فی السابق حمایت کنند.

*بودجه‌ای بیش از فصول گذشته به فولاد تعلق گرفته است

کیانی‌زاده عنوان کرد: مالکان کارخانه فولاد نیز تعهد دادند و این تعهد به تصویب رسید که بودجه‌ای معادل فصل قبل و حتی بیشتر از آن بودجه به این باشگاه تعلق بگیرد.

وی تاکید کرد: مالکان کارخانه فولاد نیز که در تهران مستقر هستند، دلیل کم شدن بودجه حوزه ورزش در این کارخانه را، کم شدن فروش در مدت اخیر عنوان کردند، اما در عین حال درخواست‌ها و صحبت‌های استاندار خوزستان را پذیرفتند، استاندار خوزستان نیز قول دادند که مشکلات حول و محور این کارخانه را برطرف سازد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: از نظر ما و با توجه به حمایت‌هایی که در خصوص این باشگاه تصویب شده، مشکلی پیش روی این باشگاه قرار ندارد و استعفای امروز مدیران فولاد خوزستان بی‌دلیل و مبهم است.

کیانی‌زاده یادآور شد: بودجه فصل آینده این باشگاه تصویب شده ولی به دلیل اینکه در ابتدای سال قرار داریم، طبعا پرداختی هم وجود نخواهد داشت و ما به مدیران باشگاه فولاد عنوان کردیم که بروند و برای فصل آینده برنامه‌ریزی‌های لازم را به انجام برسانند.

*استعفای مدیران باشگاه فولاد به دلایل مالی نیست

وی ابراز کرد: این استعفا قطعا به دلیل پایبند نبودن مدیران کارخانه فولاد به تعهداتشان نیست و دلیل دیگری دارد که باید در این خصوص علت را جویا شویم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص انتقال امتیاز فولاد نوین نیز اشاره کرد: طی روزهای گذشته جلساتی نیز در این خصوص با حضور استاندار گرفته شد و عنوان شد که امتیاز این تیم قطعا باید در استان باقی بماند.

کیانی‌زاده اظهار کرد: در روزهای آینده نیز در این خصوص جلسه‌ای با مدیران فولاد در این خصوص گرفته خواهد شد و تکلیف این تیم به زودی مشخص می‌شود.

*فولاد نوین قطعا نفتی می‌شود

وی ادامه داد: دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان مدنظر ما برای انتقال این امتیاز هستند که در روزهای آینده در خصوص اینکه این تیم به کجا برود تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به بکارگیری سرعت در این تصمیم تاکید کرد: در سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی ضربه‌های جبران ناپذیری به تیم‌های نفتی وارد کرده و قصد داریم با سرعت دادن به این انتقال، هر چه زود‌تر، تیم مورد نظر را مهیای حضور در لیگ بر‌تر کنیم.

کیانی‌زاده در رابطه با اینکه گفته می‌شود تیم فولاد نوین قطعا به آبادان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: آبادان زیرساخت‌های مناسبی برای حضور در لیگ بر‌تر دارد و تیم نفت آبادان نیز یکی از گزینه‌های اصلی برای انتقال تیم فولاد نوین خواهد بود، اما نفت مسجدسلیمان نیز دیگر گزینه ما برای انتقال است که در جلسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد موارد را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.